Które auto kupic ?

24 Lip 2015, 07:38

Witam! Jestem nowy na forum i poszukuje informacji i opinii ludzi, którzy się znają i w tym środowisku przebywaja. Jestem osobą młodą i intersuję się autami tak, że praktycznie w ogóle się nie interesuje, jestem zielony. No ale do rzeczy.
Chce kupić sobie samochód ale wiem, że to nie taka prosta sprawa bo jak z salonu to wiecie, a używany to też inna sprawa. Na samochód chce przeznaczyć od 9 do 12 tysięcy i rozglądalem się na stronach i znalazłem takie, które mi się podobaja ( jako osoba, która nie interesuje się autami duży pls to dla mnie wygląd, choć to rzecz gustu niby). Z góry uprzedzam, że nie byłem ich jeszcze oglądać dopiero się do tego przymierzam ale chciałbym wiedzieć z ogólnego rozrachunku czy warto. Nie interesują mnie silniki benzynowe, tylko i wyłacznie diesle. Oto moi wybrańcy:
1) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
(Ford, generalnie nie podoba mi se ta marka ale auto jest młode (niby mały przebieg :naughty: ale czort wie, czy spawane (podobna teraz to modny zabieg) czy nie ma podwozia rozwalonego no nie byłem ogladać mało informacji od sprzedajacego jest zawarte musze się przejechać ale nie wiem co sądzic o tej jednostce )
2) [link do oferty na Olx wygasł]
(Opel najbardziej mi się podoba, kolega miał z takim samym silnikiem i nie narzekał 300 tys + zrobił i praktycznie nic nie robił przy nim, jest to samochód mojego kolegi szwagra, podobna piesci to auto, ostrasza mnie troche cena bo nie ukrywam, że chciałbym auto kupić za 10-11 opłacić tak, żeby zmieścic się w 12.5 tys.)
3) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
(najbardziej ekonomiczne auto(chyba) no zalezy jak kto jeździ, ja osobiscie spokojnie, ale jak moge to lubię depnąć :D )
4) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
( zapewne kręcony no ale chciałbym poznać opinie specjalistów ;) )
RobKun
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 12 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: nie mam
Paliwo: Diesel

24 Lip 2015, 08:30