24 Lut 2017, 19:38
A ja w przeciwieństwie do pozostałych bym nie odrzucał Passata szczególnie 2,0 TFSI 200 KM, to jest technicznie silnikowo Golf V GTI/Audi A3 8P 2,0 TFSI, Dzida kiedyś opisywał wady, tam było że wariator rozrządu to jest ok 2 tys chyba? nagar itd..słynne DV, popychacz ale...1,8t vs 2,0 TFSI? Nie ma co porównywać, dynamika 10 razy lepsza na rzecz 2,0 TFSI
Poza tym A4 190 konne 1,8 turbo jest rzadkością.
Niby Quattro ale to i tak dołączony napęd przecież nie?
Ja bym powiedział tak A4 b6/b7 1,8T 163 ok, ale rewelacji super jakieś hiper mocy się nie spodziewaj, takie auta dopiero przy ok 200 koniach lecą.
Passat B6 2,0 TFSI 200 koni - rakieta, inna charakterystyka.
Wybierz co uważasz za stosowne, chociaż 1,8T prawdopodobnie będzie trwalszy no i opcja lpg ale dynamiki za dużej nie będzie jakieś extra pomimo turbo, bo duży kloc a przecież Audi A3 ma 150 koni w podstawowym 1,8T
Szukaj co znajdziesz w lepszym stanie, jak wolisz coś pewniejszego to A4 1,8T jak więcej funu i mocny silnik to B6 2,0 TFSI 200 Koni.