Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
to bardzo proste, wystarczy spojrzeć na rynek używanych. Od kilku lat, od momentu rozpowszechnienia downsizingu, klienci szukający w miarę nowego auta używanego kierują się w stronę sprawdzonych jednostek napędowych, z nieufnością podchodząc do wynalazków typu 1.2 turbo z wtryskiem bezpośrednim w aucie klasy średniej... Nic dziwnego, bo te silniki to jedna wielka niewiadoma. Tzn jedno jest pewne - nie są to silniki tak trwałe jak stare dobre konstrukcje sprzed 15-20 lat.pazikkarol napisał(a):mike rozwiń swoją wypowiedź, niby to dlaczego tak uważasz? Spójrz, co się dzieje na rynku motoryzacyjnym? To wg. Ciebie nikt nie będzie już kupował nowych samochodów? Silniki wolnossące umrą i to w szybkim tempie... Każdy w tej chwili ma w swojej ofercie silniki turbo... Jak masz jakiś dowód, to proszę mi go przedstaw, bo z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że wszystko co nowe jest złe, w salonie stoi telewizor z kineskopem a w kieszeni telefon z wyciąganą antenką...
w takim razie nie pozostanie nic, bo obecne kosiarki mają wytrzymałość kartonu na deszczupazikkarol napisał(a):Co do rynku wtórnego, taka jest tendencja aktualnie, ale w końcu jednostki sprzed 20lat się rozlecą, a w ofercie używek pozostaną tylko turbo (jedynie to chyba tylko mazda się broni przed turbo w tej chwili), także chcąc kupić używkę, będzie trzeba wybrać turbo.
gratuluję samozaparcia.pazikkarol napisał(a):Co do spalania, również masz rację, ale wszystko zależy od stylu jazdy. Moja fabia może spalić 4,5 l/100 w trasie
mike napisał(a):w takim razie nie pozostanie nic, bo obecne kosiarki mają wytrzymałość kartonu na deszczu
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SUZUKI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SUZUKI