REKLAMA
Witam serdecznie Wszystkich!!!
Zbliża się zmiana auta/zakup tzw nowego używanego chodzi mi po głowie kilka modeli które mnie w jakiś swój sposób urzekły i robią to dalej.Czasem sam do końca nie wiem czym wiem dziwnie to brzmi ale ogólnie to wygląd auta musi robić swoje nie chodzi tu też o zewnętrzny wygląd ale środek.Najbardziej ciekawie wygląda środek Audi z aut które wymienię dlatego że ma zaje... kolor zegarów podświetlenie deski rozdzielczej,skóra drewno środkowy panel ładnie się prezentuje (chodzi mi tam gdzie klima itd) a w innych autach tego nie ma 2 pokrętła,2guziki i mało efektowne wnętrze ale mimo tego patrzę na nie ze względów tańszej eksploatacji od ich kompanów które mam na myśli.Przechodzę do rzeczy i mam nadzieję nakierujecie mnie na dobry wybór,wytłumaczycie dokładnie dlaczego takie auto typujecie a nie np 2 części tych aut takie jak (dwumasa-choć wiem że można zastąpić 1masą,wielowahacz tzn Audi części zużywające się nadzwyczaj szybko niż u innych moich typów i ogólnie to czym się sugerować przy ich wyborze.
A moje typy to:
Audi A3/A4/A6C4(2.6 v6 2.8v6) i C5(broń Boże 2.5tdi) (1.8T 1.9TDI również ASZ 130km)
VW Golf 4 Passat B5 (silniki jw.)
Seat Leon/Toledo I (silniki jw.)
Skoda Octawia (siliniki jw.)
BMW E46 (2.0D 136km)
I to chyba główne modele które chodzą mi po głowie i się podobają budżet 15Tyś
i cóż jeśli chodzi o silniki 1.8T nie wiem jak znoszą LPG choć zapewne nie bardzo i może mają więcej km to nie daje to takiej samej frajdy z jazdy jak 1.9TDI 110km +chip na 130km wiadome NM się liczą i inne odczucia z jazdy niż w benzynie.Chodzi mi tu głównie o te cholerne 2 masy bo wiem że Golf IV 130km je ma i Audi z tą samą mocą też ale jak pisałem da się je zastąpić 1masą.Turbiny cóż ciężko określić w którym szybciej padną 1.8T czy TDI zależy jak kto dba o auto.Przebiegi wiadomo raczej będą kręcone lecz zapewne realniejszy przebieg będą miały T benzyniaki,diesle cóż kręcone chociaż jeżeli jest rzekoma ks.serwisowa i ASO w którym można sprawdzić to może być realne-w obecnych czasach można wszystko jak i cofnąć licznik tak i sprawdzić historie powypadkową czy nie był to ulep 3w1.Chciałbym od Was usłyszeć czy ktoś ma/miał takie auto jak wygląda to od strony technicznej i wizualnej wg Was.Co dokładnie sprawdzać,które tańsze w eksploatacji,pojemniejsze itd.Jeśli coś będzie trzeba pisać i udzielę odpowiedzi.Natomiast jeśli mi się coś przypomni również wkleję.Pozdrawiam