REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie ma sensu na zimę powinno się zmienić na rozmiar taki sam lub troszkę węższe z wyższym profilem dla lepszego komfortu jazdy i ochrony felgi.Norbertw89 napisał(a):na wstępie pytanie, czy warto zmieniać rozmiar opon na szersze do zimowych warunków, czy nie ma to sensu i lepiej nie kombinować? Będe kupował też osobno felgi na zime.
Czy masz jakiś budżet przeznaczony na same opony zimowe? Podaj cenę to coś jeszcze może podrzucę oprócz tych które wybrałeś choć ciężko będzie. Patrząc na podane opony które Cię interesują zawęziłbym zainteresowanie do Michelin Pilot Alpin 5, Goodyear UG Performance G1, Nokian WR D4Norbertw89 napisał(a):Biorę pod uwagę te które parametry mają równe lub wyższe od klasy C/B
Norbertw89 napisał(a):Czyli warto szukać 55 zamiast 50 albo nawet 60? Czy 60 to już przesada?
Tak jak napisał poprzednik mając już falgi raczej tu nic nie zrobisz i najlepiej kupić taki rozmiar opon jaki zaleca do tego rozmiaru felg producent. Jak byś nie miał felg to wtedy można by było pomyśleć o zmianie rozmiaru na zimę.Norbertw89 napisał(a):Czyli warto szukać 55 zamiast 50 albo nawet 60? Czy 60 to już przesada?
Cichy77 napisał(a):Tak jak napisał poprzednik mając już falgi raczej tu nic nie zrobisz i najlepiej kupić taki rozmiar opon jaki zaleca do tego rozmiaru felg producent. Jak byś nie miał felg to wtedy można by było pomyśleć o zmianie rozmiaru na zimę.
Norbertw89 napisał(a):Czy indeks prędkości przekłada się na wytrzymałośc opony czy raczej o wytrzymałości decyduje nośność?
Norbertw89 napisał(a):teraz szukam gdzie najlepiej kupić najmłodsze produkcyjnie
Norbertw89 napisał(a):Na zimie kupiłbyś wyższy profil, czy zostawić ten sam, skoro i tak opony mają jakąś tam ochrone felgi?