Wielkie dzięki za te praktyczne info i mam nadzieje że jeszcze komuś się przydadzą, a nie tylko mi
Jednak chciałbym jeszcze wiedzieć czy lepszy jest 2,5 diesel czy 2,8 ( w gazecie czytałem ze te 2,5 są dobra bo są oszczędne i trwałe, lecz niestety nic nie napisali na temat 2,8 , różnica w Nm jest taka, że 2,5 ma 240 Nm przy 2000 obrotach na minute, a 2,8 ma 290 Nm przy 2000 obrotach na minute. Więc nie wiem czy to jest jakaś konkretna różnica i czy warto brać 2,8 skoro 2,5 jest oszczędniejsze( lecz może mieć kłopoty w terenie))
Wiem także, że w 1997 był ostatni restyling auta i że zmieniono w nim rożne elementy w tym zmodyfikowano zawieszenie, zatem auta po restylingu są lepsze czy może przed? Chodzi tu o generacje II oczywiście
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...