Który Mitsu , Shogun czy Pajero?

07 Lis 2008, 08:12

Wiesz , jestem tylko nowicjuszem , moze sie myle , ale jesli chcesz autka uzywac w terenie , to nie wiem czy taka przekladka to dobry pomysl , a jesli juz to , musialbys to wykonac w naprawde dobrym , specjalistycznym(czyt.drogim) warsztacie , wiec chyba lepiej wydac wiecej i kupic oryginal juz w polsce , byc moze wyjdzie na to samo :?
...ten kto pyta jest glupcem przez piec minut , kto nie pyta jest glupcem cale zycie...
mleki
Początkujący

Zdjęcia: 6
Miejscowość: lubuskie/anglia

07 Lis 2008, 11:22

Mówią, że rzeczy nie możliwych nie ma... lecz parasola w du*** się nie otworzy... :roll: A co do tej przekładki to w sumie podaj więcej szczegółów.
Chcesz tym Miśkiem jeździc na codzień czy to ma byc tylko zabawka na wypady w teren( nie do lasu bo nie wolno :lol: ) Bo jak to ma byc autko do jazdy rekreacyjnej i masz jakieś obycie z mechaniką samochodową to zrób przekładkę i jak coś będzie nie tak to zawsze możesz coś sam wykombinowac ( ja bym się w to nie pchał bo jak na razie umiem żarówki w aucie co najwyżej powymieniac ale się uczę :D) No a rozpatrując sprawę z drugiej strony czyli Misiek do jazdy na co dzień to po 1) nie w każdym aucie da się takowy zabieg przełożenia zrobic ( wiem wiem pewnie są tacy co powiedzą, że w każdym, ale chodzi mi o to, żeby ten zabieg był zrobiony profesjonalnie ) po 2 ) nie lepiej nie kombinowac i nie utrudniac sobie życia i dozbierac trochę kasy i kupic " normalnego" Miśka.

Ps:A tak prawdę mówiąc to, żeby przekładka miała sens i była zrobiona na tip top to nie wolno oszczędzac na częściach ( i wtedy cena jest porównywalna do zakupu auta z kierownicą po" normalnej " stronie),bo jak się oszczędza tak jak to jest w większości przypadków w Polsce to potem wychodzą buble do niczego się nie nadające a Ty uświadamiasz sobie, że lepiej było kupic "normalny" egzemplarz.

Trochę się rozpisałem ale chyba pomogłem :D
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany