Który wybrać z tej czwórki?

19 Mar 2009, 11:14

Witam,

Podjąłem decyzję o zakupie używanego samochodu do 20000zł.
Nie znam się na tym temacie dlatego chciałem się rozeznać. Ogólnie mój problem polega na tym że jestem bardzo wysoki i większość pojazdów odpada ze względu na małe wnętrze. Po dłuższych poszukiwaniach znalazłem typy:
1. Renault Kangoo
2. Citroen C3
3. VW Passat
4. Skoda Octavia

Kryterium wyboru bezawaryjny i oszczędny!!

Bezawaryjny passat ale nie oszczędny, octavia cóż nie ma takiej renomy ale można dostać młodszą od passata, citroen c3 malutki ale benzyna 1.1 pali tyle co passat więc nie wiem czy w ogole warto na niego patrzeć. A renault kangoo są dziwnie tanie z przebiegiem poniżej 100000 tysięcy. Jeżeli ktoś mógłby się wypowiedzieć w który z tej czwórki warto by było zainwestować to bym był wdzięczny.
I nie chodzi tu o luksusy klasa wyższa niższa średnia, ważne żeby jeździło i się nie psuło. No może żeby ABS był ale na elektrycznych szybach lusterkach klimie mi nie zależy.
Pozdrawiam
zazaza
Nowicjusz

19 Mar 2009, 11:21

kanga nie polecam ale ja od siebie proponuje renault laguna 2 tylko jak najmlodsza bo te pierwsze to lipa
artek1993
Początkujący

19 Mar 2009, 13:03

jesli mialbym cos z tych 4 doradzic to passat lub octavia.
matttias1234
Zaawansowany

Miejscowość: Dolnyśląsk

19 Mar 2009, 14:14

Tak Laguna ok tylko w lagunę to ja się niemieszczę :)
zazaza
Nowicjusz

19 Mar 2009, 14:45

Mam Citorena C3 w 1,1 i Ci powiem że bardzo oszczędny to on nie jest, moim zdaniem to za mały silnik do tej masy stąd musi się trochę napocić a przez to spalić swoje.. Lepszy by był 1,4-1,6 lub jakiś mały diesel, wtedy by już chodził i palił elegancko.