Który z poniższych??

17 Sty 2010, 13:57

Witam.
Zakładając ten nowy temat oczekuję od Państwa rzetelnych odpowiedzi. Otóż jak łatwo się domyśleć przymierzam się do kupna samochodu. Zamierzam przeznaczyć na ten cel blisko 9tys zł. Mam kilka swoich typów, lecz w związku z tym, że nie jestem specjalnie wybitnym znawcą samochodów liczę na Waszą pomoc w wybraniu odpowiedniego auta. Oczywiście liczę również na własne, indywidualne propozycje.
Jestem studentem z warszawy, zależy mi na minimalizacji kosztów eksploatacji, tzn w grę wchdodzi jedynie auto na gaz w silniku max - 1600.
Tak jak powiedziałem wcześniej mam swoje typy, oto i one:
1. [link do oferty na Allegro wygasł]
raczej go nie kupie ale ciekaw jest opinii jakie macie na temat tego samochodu
2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
analogicznie do 1
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
bardzo mi się podoba ale nie wiem czy to odpowiedni wybór
4. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
tak jak wyżej
również interesuje mnie renault megane I

a dodam jeszcze ten model:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Liczę na Państwa pomocne rady.
Pozdrawiam
maverick890
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

17 Sty 2010, 14:50

1.Stosunkowo tanie jak na ten rocznik i silnik 1.6 jest do niego stanowczo za mały.
2.O Alfie wiem mało więc sie nie wypowiem.
3.Vectra bdb samochodzik lecz martwi mnie w nim ten hak.
4.Myśle że godne zainteresowania szczególnie bo z gazem sekwencyjnym.
5.I tu również nic o nim niewiem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Sty 2010, 15:58

barol91 napisał(a):silnik 1.6 jest do niego stanowczo za mały.
Spokojna twoja niepoczesana. Motor 1.6 (100KM!) bez najmniejszego problemu daje rady w E36