Który z samochodów lepszy?

29 Mar 2010, 10:30

Zastanawiam się nad kupnem jednego z poniższych samochodów, ciężko mi sie zdecydować. Oto linki:
[link do Gratka wygasł]
[link do Gratka wygasł]

Tak ogólnie szukam samochodu:
- w cenie do ok. 20 tyś.
- silnik benzynowy
- w miare nie zawodny, mało awaryjny, tanie zamienniki
- możliwie jak najmłodszy, taką granicą wydaje sie być rocznik 2003.
- może zabrzmi bardzo ogólnikowo, ale ładny w środku i z zewnątrz

Może jesteście w stanie polecić jakieś inne modele samochodów?
Dziękuje z góry.
Pozdrawiam.
rednex
Nowicjusz

Miejscowość: Zabrze

02 Kwi 2010, 14:36

za taką kasę myśle, że cos znajdziesz co Ci podpasuje. wydaje mi się ze nie robisz wiele kilometrów, czy się mylę? w sumie do czego Ci auto potrzebne, dojady do pracy i z powrotem? opinie są bardzo podzielone, jedni samochody japońskie, inny niemieckie. nie jestem mechanikiem, ale osobiście jestem zwolennikiem aut z niemiec.audi vw, japońskie też są ok, mało awaryjne, ale są mi zupełnie obce. tyle co znajomi opowiadali tylko i chwalili bardzo( corolla, accord). koreańczyki- no jak dla mnie nie. te plastiki w środku, ani to jakoś nie wygląda tak jak powinno.ale to jest tylko moje zdanie i nie każdy musi je podzielać...
lukaszlukasz
Nowicjusz

Miejscowość: mazowieckie

02 Kwi 2010, 14:45

Widzę, że chciałbyś kupić jak najmłodszy rocznik kosztem wykończenia i komfortu jazdy. Nie ma w tym nic złego - sam tak zrobiłem kupując pierwsze auto i nie żałuję. Na Twoim miejscu jednak wolałbym poszukać np. Chevroleta Lacetti albo jeszcze lepiej Opla Astry II.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

03 Kwi 2010, 21:41

Po bardzo wgłębnej analizie rynku i odwiedzeniu paru komisów, doszedłem do wniosku że jednak Hyundai odpada. Może jednak lepiej kupić samochód odrobine starszy lub nawet droższy ale jednak sprawdzonej marki z ładnym designem.