Kupione Studenckie auto do 3500 Euro. Pomożecie?:)

25 Lut 2009, 20:20

Witam,
w kwietniu jadę na tydzień do niemiec, i mam tam zamiar kupić auto. Niby plan zakłada, że kupie po prostu to co będzie od prywatnego właściciela z pewnym przebiegiem, więc wybór będzie znikomy. No ale wiadomo, ze chciałbym sobie już coś wstępnie upolować.
Czego wymagam od auta?
-Tanie w naprawie- niezawodne:)
-Teraz mam lancera (kanciaty, przed 92, 1.5 benzyna, pali koło 9-10 w mieście), chciałbym, by koszty paliwa były nie większe niż obecnie, a naj lepiej mniejsze.
-poruszam się niemal wyłącznie po mieście, czyli na uczelnie/do pracy i do domu. trasy p 15-30km max.
-nie chce auta typowo miejskiego, chce mieć możliwość bezpiecznego pojechania np. w góry. dlatego musi mi zapewnić komfortowe warunki podróży dla przynajmniej 2 osób.
-jestem studentem;) chciałbym sedana, ale drzwiowe też da rade
-nie lubię golfa:) wnętrze jakieś nijakie...
-benzyna/ diesel - nie wiem, lubię diesla, ale podobno po mieście to nie ma sensu. ale to spalanie...
-fajnie gdyby w środku było wygodnie
Te 3500 euro, to samo auto, opłaty i naprawa liczę osobno.
Jak do tej pory mam kilka typów, ale żadnego nie jestem pewien..
1. Focus w benzynie- rdzewieje, ale jak kupić serwisowanego, to jest gwarancja na blachy. wiec spoko
2. Rover 400/45, fajny, wygodny. Troche mnie mechanik nastraszył co do kosztów napraw.
3.Mazda 323F 1.8 benzyna. Japońskie, wygodne, dosyć szybkie, nowoczesna linia/porównując do rovera.
4. jakiś civic, ale sedan
5. a3? to nowy pomysł, ale podobno dobry.

Czekam na pomysły, oraz argumenty za i przeciw.
Z góry dziękuje
kuflik
Początkujący

27 Lut 2009, 00:16

mialem nadzieje, że ktoś pomoże...
kuflik
Początkujący

27 Lut 2009, 09:34

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Lut 2009, 09:35