Kupno auta do 1500zł.

23 Lut 2017, 17:22

Jakiś czas temu oddawałem auto do handlarza bo nie chciało mi sie bawić w sprzedaż, wziął 1100 zł, auto warte jakieś 1500 zł. Na dzień dobry trzeba tam wstawić 1000-1500 w części i sytuacja będzie podobna z każdym takim autem.
galakty
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

23 Lut 2017, 18:09

Po pierwsze nie jestem naiwny, tylko najzwyczajniej w świecie laikiem. Jeśli nie wiesz co to słowo znaczy, proszę sobie wygooglować. W samym temacie prosiłem o wyrozumiałość, bo nie siedzę w tym tak jak wy i jestem w tym temacie zielony. Takie komentarze zachowaj następnym razem dla siebie. Zapytanie jest dla osób chcących pomóc, a nie dla próbujących podwyższyć sobie swoje ego w internecie.
rikoooo1234
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 02 2017
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

23 Lut 2017, 18:37

Nie podwyższam swojego ego, natomiast Ty nie tłumacz się laikostwem, bo każdy na chłopski rozum wie, że auto za 1500 zł = dodatkowe koszty. To jest oczywiste, nie łudź się, że będzie inaczej i przygotuj się na to. Kupisz sobie furę na siłę po to, żeby móc pojeździć, a okaże się po dwóch tygodniach, że naprawa będzie wynosić kolejne 2 tysiące złotych i auto będzie stało na podjeździe. To jest studnia bez dna.

Zawsze myśl o tym w ten sposób, na cenę zakupu auta składa się = cena samochodu + wstępne naprawy około 1-2 tysiąca złotych ( w tym wieku auta) + pakiet startowy ( o ile jest sens jakikolwiek wymieniać olej czy filtry w takim aucie) + OC i przegląd.

A jak auto będzie gratem to jeszcze możesz mieć problemy przy przeglądzie. Dlatego moja rada brzmi - uzbieraj więcej. Nie stać Cię po prostu teraz na samochód.
iLuminary
Początkujący

Auto: Signum 1.8 122hp
Paliwo: Benzyna + LPG
Rok produkcji: 2005

23 Lut 2017, 19:27