Kupno auta do 20 tys, prośba o pomoc

25 Lut 2015, 09:58

Witam,
muszę kupić auto do 20 tys. Auto będzie jeździło około 20 tys rocznie, w tym jazda na krótkie dystanse, jak podwożenie dzieci do szkoły, do sklepu (ok.4 km). Teren podmiejski, Mińsk Mazowiecki, część drogi dojazdowej gruntowa (więc potrzebne auto, które to wytrzyma). Szukam samochodu już miesiąc i jestem załamana, bo nie mam doświadczenia i wiem, że można mi wiele wcisnąć.
Ostatnio oglądałam Opla
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
i załamałam się bo auto z takim przebiegiem, a w środku dziury w dywaniku, skaja przy hamulcu powycierana. Podziękowałam (chociaż widzę , że ktoś się skusił). Poźniej była Yariska Verso, znów Astra. Wszystkie nawet na moje oko nie takie.
Myślę o czym takim :

[link do Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Czy to dobre samochody dla mnie, co o nich myślicie?
lena108
Nowicjusz

Auto: nie mam

25 Lut 2015, 10:27

Ja polecam Ci Astre H gtc wyglada super i mysle ze przypadnie ci do gustu, jednak nie wiem czy przy dzieciach sprawdzi sie nadwozie 3 drzwiowe, w zwiazku z tym polecam ci astre H 5d. generalnie robisz krotkie odcinki wiec polecam benzynke, czesci tanie, silniki bezawaryjne, jezeli nie zalezy ci na osiagach a cenisz sobie ekonomie to polecam benzynke 1.4 lancuch na rozrzadzie idealny pod lpg a i w trasce pojedziesz sobie z niezla predkoscia, jak chcesz cos szybszego to 1.8 125km w tym budzecie mozesz szukac zadbanej sztuki od 2007r up. bedziesz tez juz miec fajne wyposazenie. wystrzegaj sie ofert od handlarzy z wypicowanym wnetrzem i silnikami, zobacz sobie program opelgwarantowane maja samochody z pod salonu, w tej cenie cos ustrzelisz.
Nethann
Aktywny

Auto: Astra h Gtc
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

25 Lut 2015, 11:28