Kupno auta - prosze o pomoc.

20 Lut 2008, 04:05

Witam, planuje kupić samochód. Mam na to około 8 tysięcy. Jeśli da rade to nastawiłem sie na opla astre. Szczerze mowiac to jestem kompletnie zielony jesli chodzi o samochody i tu wlasnie mam pytanko: powiedzmy ze ustawilem sie z kims na obejrzenie autka, jaka ja mam mozliwosc zeby sprawdzic czy to co mowi sprzedawca to prawda:)? Powiedzmy ze moge przeznaczyc okolo 200 złotych na jakies tam sprawdzonko w warsztacie, da rade cos za te pieniazki sie dowiedziec w profesjonalnym warsztacie? pozdrawiam i dzieki wielkie za wszelka pomoc
matttt
Nowicjusz

20 Lut 2008, 09:50

Kolego oczywiście że się da za te pieniądze w serwisie można podłączyć autko pod komputer i ci powiedzą czy nie było np. przy nim nic kombinowane , mogą sprawdzić czy licznik nie był cofany itp. ale ja proponuje ci jak masz jakiegoś znajomego mechanika w swoim mieście to weź go ze sobą on ci doradzi .
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Radomsko

20 Lut 2008, 11:18

no wlasnie nie wiem czy kogos dam rade zalatwic. Napewno wezme kolege, ktory troche jezdzi i zrobimy jazde probna to mysle cos bedzie wiadomo(jakk autko sie zachowuje w czasie jazdy, jak rusza po postoju, jak tam biegi wrzuca itp itd), mam racje? Nastawiam sie tez (znajomy doradzil, niestety mieszka za daleko wiec nie pojedzie ze mna) zeby kupic autko od pierwszego wlasciciela, serwisowane w ASO!! tego chyba sprzedajacy nie podrobi? poza tym mysle ze taki wizualny wyglad to bede w stanie sam ocenic:) no wlasnie zle z tym mechanikiem to najlepszy pomysl;/
matttt
Nowicjusz

20 Lut 2008, 18:19

Tylko jak pojedziesz do jakiegoś warsztatu, to żeby nie było tak, że sprzedający i ludzie z warsztatu to dobrzy znajomi :)
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

20 Lut 2008, 19:14

no właśnie więc najlepiej byłoby zabrać jakiegoś znajomego mechanika
piter36
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Radomsko

20 Lut 2008, 19:40