Kupno Auta

15 Gru 2010, 15:55

Witam ... Zastanawiam sie nad kupnem Hondy Accord VI 1.8 vtec 88-02r mam do dyspozycji około 15 tys. zł. boje sie jednak ze to bedzie zly wybór wszyscy doradzają mi kupić audi a3 lub golfa w dieslu ... powiedzcie mi czy wybor hondy jednak bedzie lepszy? wiem ze jezeli chodzi o spalanie to diesel wygrywa ... chodzi mi bardziej o niezawodność, mniejsze koszty utrzymania jak i czesci ... doradzie cos prosze ...

[ Dodano: 15 Grudzień 2010, 14:59 ]
dodam jeszcze ze jestem mlodym kierowca... bedzie to moje pierwsze auto ...
Konradowu
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

15 Gru 2010, 16:08

:roll: Duze auto jak na pierwsze, powiem Ci tak. Swietnie wygląda, jest naprawdę niezawodne, jeżeli kupisz zadbane-stacjakontroli konieczna:D Duże, wygodne.
Co do części, na pewno będą droższe od audi, czy golfa, ale honda jak będzie dbana to się nie psujeee. I ma świetne silniki-tylko nie diesel-to produkcja rovera o ile sie nie myle.
a3/golf taki pospolity, ale tańszy, jeżeli się coś rozwali hehe.
damian1590
Nowicjusz

Miejscowość: Włocławek

15 Gru 2010, 16:09

accord lepszy bo mniejsze ryzyko nadziania sie na skarbonke(jak a3/golf w tdi) :wink:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
JerzyB333
Stały forumowicz

Miejscowość: ZZZZ

15 Gru 2010, 16:19

wydaje mi sie ze bede zadowolony z tej decyzji i wybiore jednak accorda ... dzieki wielkie ...
Konradowu
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

15 Gru 2010, 16:23

no i nie zaluj kasy- lepszy starszy o rok, dwa ale z rzetelna dokumentacja serwisowa itd. jest sporo tych accordow z salonu wiec nie powinno byc problemu :wink:
JerzyB333
Stały forumowicz

Miejscowość: ZZZZ

15 Gru 2010, 17:00

Dokładnie,bierz Accorda a nie oklepanego Golfa czy A3.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI