Kupno nowego auta, nietypowe zapotrzebowania

Wczoraj, 11:37

W Wawie jest identycznie, chyba, że latasz przelotowkami. Często te nieszczęsne 2km jadę 20minut. Innym razem na dłuższej trasie 10km w 50 min (godzina 14, więc nie był to szczyt komunikacyjny). Zwykle rower jest szybszy od samochodu (a też stoi się na światłach). Wymiana sprzęgła po 70kkm to wciąż wcześnie, albo po prostu słaby kierowca.

Chr jest w promocji za te 121k więc może tam autor usiądzie wygodnie i kupi auto.
sisinho17
Aktywny
 
Posty: 280
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: I30, ceed
Silnik: 1.5 tgdi
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Wczoraj, 12:13

sisinho17 napisał(a):Wymiana sprzęgła po 70kkm to wciąż wcześnie

A ten dalej swoje :lol:
W Warszawie nie jest identycznie, jest zdecydowanie lepiej(Warszawę znam, w Krakowie bywam).
Porównaj sobie zużycie takich podzespołów w wywrotce na budowie i w ciągniku siodłowym co lata po Europie.
W wywrotkach muszą chyba jakiś szajs wsadzać, bo nie wytrzymuje nawet 25% tego co w ciągniku siodłowym :mrgreen:
Ja klocki hamulcowe z przodu wymieniam koło 100tys km, ten w Krakowie po 30 tys.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3764
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

Wczoraj, 12:26

Mógłbym napisać to samo. Podajesz skrajności. W prostym aucie jak tak szybko siada sprzęgło to z dwóch powodów:
Wada produktu;
Słaby kierowca;

Jak ktoś nie radzi sobie ze zmianą biegów, to nie musi jeździć manualem
sisinho17
Aktywny
 
Posty: 280
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: I30, ceed
Silnik: 1.5 tgdi
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna