REKLAMA
Raziel o czym Ty gadasz ? Dowiedz się o podciśnienia, turbiny, dowiedz się ile kosztuje regeneracja głowy i co z niej zostanie po lpg, rozrząd przód/tył do tego dochodzi badziewny zawias i elektromechanika firmy boszkosz...tak naprawdę to abecadła masz na połowę wartości auta z robocizną ... i w imię czego sławnego 1,8t w zwykłym do bólu a4 który ma tyle wspólnego z premium co ja z baletem. Do tego już widzę jak był prowadzony skrupulatnie serwis przez Januszy od slajn po lifcie... jak normalne graty są już normalnych cenach. Więc potwierdzę Ci 1,8t zrobi 300k.km.ale będzie to drogie a do tego wszystko opiera się o resztę której do mistrzów niezawodności brakuje i to sporo.
P.s.
Nawet jak miałbym polecić starego lexusa z silnikiem 1g który przejeździ dwa takie 1,8t i połowe taniej to przy przebiegach 300+k.km. zaleciłbym mega ostrożność silnikową ze względu na lpg chociaż kompletny silnik kupisz (nie sam słupek) za 800zł.i zaleciłbym szukania ofert w cenie dającej rezerwę na działania...