Kupno samochodu z zajęcia komorniczego.

14 Mar 2018, 11:39

Witam serdecznie,
w ostatnim czasie zainteresowałem się tematem zakupu samochodu osobowego z zajęcia komorniczego. Z tego co wiem można ustrzelić bardzo ciekawe okazy za 75% swojej wartości a nawet przy drugiej aukcji za 50%.
Problem polega na tym że jestem zielony w tym temacie i za bardzo nie wiem jak i gdzie szukać tego typu ofert. Jedyne co znalazłem to stronka licytacje.komornik.pl, wydaje się że to oficjalna strona krajowej rady komorniczej.
Moje pytanie brzmi czy jest coś poza tą stroną gdzie mógłbym oczekiwać na ciekawą aukcję czy tylko tam szukać? Będę bardzo wdzięczny za wszystkie porady i podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Szymon Kruk .
simonstar
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 04 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: peugeot 307

14 Mar 2018, 13:29

W sądzie danych regionów są też wywieszone informacje o licytacjach
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Mar 2018, 16:28

simonstar napisał(a):Moje pytanie brzmi czy jest coś poza tą stroną gdzie mógłbym oczekiwać na ciekawą aukcję
Prasa-gazety....
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

15 Mar 2018, 20:42

Wszystko fajnie. Problem w tym, że samochody i inne rzeczy z zajęć komorniczych są w bardzo atrakcyjnych cenach i na tym trzymią łapę handlarze. A jak handlarz nie kupi, to wiadomo dlaczego....
A kupić naprawdę dobre auto z zajęcia komorniczego przed handlarzem, to nie lada wyczyn...Handlarze wiedzą o tym aucie jeszcze przed wystawieniem go na licytację. A skąd? Nie będę się tu rozpisywał...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika