Problem polega na tym że samochód podczas jazdy traci moc i gaśnie wyskakuje wtedy check engine. Dzieje się tak kiedy silnik jest jeszcze nie rozgrzany, kiedy silnik się rozgrzeje objawy ustępują. Przy odczycie błędów wyskoczył problem z przepływomierzem oraz z zaworem regulacji ciśnienia zostały wymienione te podzespoły. Objawy ustąpiły jednak po jakimś tygodniu objawy powróciły. Po odczycie błędy to ponownie DF186, DF199, DF197 w układzie ECM. Jakieś sugestie co może być przyczyną takich objawów?
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Ibiza FR testowana przez Marcina Dorocińskiego Nowy SEAT Ibiza hiszpański przedstawiciel segmentu B jest dostępny na rynku od niedawna w nowej generacji. Nie mogło to pozostać bez odpowiedzi Marcina Dorocińskiego, na co dzień jeżdżącego 211-konnym Leonem FR. Auto, które ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.