W 1,9 dci często padają turbiny ale można je regenerować za 1000-1200 zł. Często też zabrudza się zawór EGR i można próbować go reanimować mocząc w "chemii" ale skuteczność to 50% że będzie działał prawidłowo. Ciekawe czy masz turbinę zwykłą czy ze zmienną geometrią łopatek,bo zwykła jest trwalsza.
Silnik który masz jest cichy i ekonomiczny !!! Jak ktoś bardzo chce,to można podkręcić parę koników bez większych przeszkód na chipie.Cały wtrysk CR jest Bosch-owski.
Warto mieć w świadomości jak to przy wszystkich silnikach dci w Renówkach i Nissanach,że mogą wystąpić poważne awarie zespołu korbowego. Najczęściej panewki obracają się w 1,5 dci ale i w 1,9 to też się zdarza. moim zdaniem jak się trafi dobry egzemplarz,to i 400 tys przejedzie ,tylko trzeba lać normalnej jakości paliwo i wymieniać regularnie dobry olej z filtrami.
![Uśmiechnięty :)]()