Land Rover Discovery - wielkość opon

15 Sie 2010, 21:40

Podchwytliwe pytania zadajesz albo to jakaś prowokacja :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Sie 2010, 21:40

Jesteś szybszy od mojego łącza :mrgreen:

he he he

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 22:41 ]
BRODATY napisał(a):Podchwytliwe pytania zadajesz albo to jakaś prowokacja :mrgreen:

Do czego prowokacja :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1997

16 Sie 2010, 07:16

BRODATY napisał(a):2" na zawieszeniu do tego więkrze kółka i jak dołożysz lift budy to ci pare centymetrow autko urośnie. To już nie są minimalne wartości, jak to pododawać to będzie przynajmniej jakieś 10cm.
Myślę, że nie ma sensu dodatkowo podnosić samochodu jeśli to i tak nie zwiękrzy prześwitu, a o to chyba głównie chodzi. Ale oczywiście mogę się mylić :wink:

Chodziło mi o seryjny zawias i np. + 2"bodyliftu.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz

Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel

16 Sie 2010, 10:33

textor2 napisał(a):Dodatkowo poprawia się skok zawieszenia i wykrzyż, co ma znaczenie przy nierównościch.

to akurat poprawia lift zawieszenia, a nie budy.
bodylift poza zwiększoną ilością miejsca w nadkolach nie daje nic więcej. a kąty natarcia i zejścia są tak niewiele większe, że szkoda o tym gadać, tym bardziej, że rampowy pozostaje bez zmian.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

16 Sie 2010, 12:23

Karson napisał(a):