Land Rover Discovery - wielkość opon

15 Sie 2010, 21:40

Podchwytliwe pytania zadajesz albo to jakaś prowokacja :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Sie 2010, 21:40

Jesteś szybszy od mojego łącza :mrgreen:


he he he

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 22:41 ]
BRODATY napisał(a):Podchwytliwe pytania zadajesz albo to jakaś prowokacja :mrgreen:


Do czego prowokacja :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Sie 2010, 07:16

BRODATY napisał(a):2" na zawieszeniu do tego więkrze kółka i jak dołożysz lift budy to ci pare centymetrow autko urośnie. To już nie są minimalne wartości, jak to pododawać to będzie przynajmniej jakieś 10cm.
Myślę, że nie ma sensu dodatkowo podnosić samochodu jeśli to i tak nie zwiękrzy prześwitu, a o to chyba głównie chodzi. Ale oczywiście mogę się mylić :wink:

Chodziło mi o seryjny zawias i np. + 2"bodyliftu.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

16 Sie 2010, 10:33

textor2 napisał(a):Dodatkowo poprawia się skok zawieszenia i wykrzyż, co ma znaczenie przy nierównościch.

to akurat poprawia lift zawieszenia, a nie budy.
bodylift poza zwiększoną ilością miejsca w nadkolach nie daje nic więcej. a kąty natarcia i zejścia są tak niewiele większe, że szkoda o tym gadać, tym bardziej, że rampowy pozostaje bez zmian.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

16 Sie 2010, 12:23

Karson napisał(a):
textor2 napisał(a):Dodatkowo poprawia się skok zawieszenia i wykrzyż, co ma znaczenie przy nierównościch.

to akurat poprawia lift zawieszenia, a nie budy.
bodylift poza zwiększoną ilością miejsca w nadkolach nie daje nic więcej. a kąty natarcia i zejścia są tak niewiele większe, że szkoda o tym gadać, tym bardziej, że rampowy pozostaje bez zmian.


No przecież o tym właśnie napisałem. Tyle, że faktycznie. Żeby było czytelniej powinienem skleić dwa posty do kupy.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

16 Sie 2010, 15:47

misie kolorowe i jedno rozwiązanie i drugie ma zwoje zady i walety :mrgreen:
ogólnie najlepiej stosować obydwa
akurat lift 2` zawieszenia nie poprawia mam wykrzyżu, ani nie zwiększa sprawności zawieszenia (no chyba że te 2 cale będą specjalnie zrobione do większego wykrzyżu) do tego psuje nam to kąty wałów, zmienia geometrię zawieszenia skraca drążki kierownicze, zmienia promień skrętu i podnosi dośc mocno środek ciężkości, bonus możemy upchać większe koło :mrgreen:
body lift (jak w kulturystyce co za dużo to nie zdrowo) :mrgreen: wady: krótka kolumna kierownicza, trzeba powyginać drążki od skrzyni i red. zmienić wężyki od hamulców, zmiana tunelu ciągu wiatraka (o ile mamy wisko), i kilka innych pierdół :wink: zaleta? Tanie jak barszcz, Body lift (dobry) zrobimy nawet za 200-300 PLN w odróżnieniu od zawieszenia na które musimy wydać około 3000PLN :mrgreen:
tak po prawdzie najlepiej zrobic niewielki bodylift (najlepiej około 2,5-3 cm, podniesienie budy od ramy ułatwia mycie i utrzymywanie ramy w dobrej koncycji) i do tego zawieszenie (w zależności od potrzeb cal bądź 2) i mamy dobrze przygotowane w teren autko :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Sie 2010, 18:12

a masz opuszczane schodki do swojego parcha? :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

17 Sie 2010, 08:44

ja nie igor :mrgreen:
schodków nie mam a moja Matula (160 w kapeluszu) wskakuje do parcha bez problemu jak po bułki jedzie :mrgreen:

zresztą to jedyne auto którym lubi jeździć :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)