Land Rover Discovery - zwiększenie prześwitu

15 Sie 2010, 11:32

Witam ponownie. Zwracam się głównie do bardziej doświadczonych kolegów, gdyż jestem nowicjuszem w offroad...naczytałem się ostatnio wiele na temat jak podnieść Disco 1, szczerze mówiąc mam jeszcze większy mętlik w głowie, niż przed tą lekturą...ale mniejsza o to. Moglibyście mi podpowiedzieć jak najłatwiej podnieść auto....zdaje sobie sprawę, że są zestawy zawieszenia +2 cale, ale troszeczkę kosztują, chwilowo zwyczajnie nie mogę sobie na to pozwolić....słyszałem też o różnych podstawkach itp.....sprawdza się to? gdzie to kupić? a może znacie jakieś firmy które mają nieco tańsze zestawy zawieszenia +2 cale....
proszę podpowiedzcie coś...dzięki i pozdrawiam.
fla_disco
Nowicjusz

Miejscowość: Wielkopolska

15 Sie 2010, 13:38

Z tym oszczędzaniem to wiadomo jak bywa, kupisz taniej a pózniej robisz dwa razy i wydajesz drugie tyle :mrgreen:
Żeby zwiekrzyć prześwit musisz więkrze kółka wstawić (wtedy zwiękrzy się odległość od podłoża do mostów) a to nie ma sensu bez liftu. Niestety :cry: Ja też zbieram kaskę na dwucalowy lift :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Sie 2010, 13:39

poza optycznym podniesieniem auta nic nie zyskujesz. jak dla mnie, szkoda kasy.
dystanse to półśrodek, nie poprawia własności trakcyjnych, wykrzyżu czy możliwości załadunkowych auta.
lepiej poczekaj aż odłożysz kasę na zestaw sprężyn i amorów +2".
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

15 Sie 2010, 13:55

OK....w sumie tak myślałem, że lepiej poczekać i zrobić raz a porządnie...też więc czeka mnie "zaciśnięcie pasa" i trzeba szybko odłożyć kaskę...