Land Rover Discovery - zwiększenie prześwitu

15 Sie 2010, 11:32

Witam ponownie. Zwracam się głównie do bardziej doświadczonych kolegów, gdyż jestem nowicjuszem w offroad...naczytałem się ostatnio wiele na temat jak podnieść Disco 1, szczerze mówiąc mam jeszcze większy mętlik w głowie, niż przed tą lekturą...ale mniejsza o to. Moglibyście mi podpowiedzieć jak najłatwiej podnieść auto....zdaje sobie sprawę, że są zestawy zawieszenia +2 cale, ale troszeczkę kosztują, chwilowo zwyczajnie nie mogę sobie na to pozwolić....słyszałem też o różnych podstawkach itp.....sprawdza się to? gdzie to kupić? a może znacie jakieś firmy które mają nieco tańsze zestawy zawieszenia +2 cale....
proszę podpowiedzcie coś...dzięki i pozdrawiam.
fla_disco
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Wielkopolska

15 Sie 2010, 13:38

Z tym oszczędzaniem to wiadomo jak bywa, kupisz taniej a pózniej robisz dwa razy i wydajesz drugie tyle :mrgreen:
Żeby zwiekrzyć prześwit musisz więkrze kółka wstawić (wtedy zwiękrzy się odległość od podłoża do mostów) a to nie ma sensu bez liftu. Niestety :cry: Ja też zbieram kaskę na dwucalowy lift :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

15 Sie 2010, 13:39

poza optycznym podniesieniem auta nic nie zyskujesz. jak dla mnie, szkoda kasy.
dystanse to półśrodek, nie poprawia własności trakcyjnych, wykrzyżu czy możliwości załadunkowych auta.
lepiej poczekaj aż odłożysz kasę na zestaw sprężyn i amorów +2".
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

15 Sie 2010, 13:55

OK....w sumie tak myślałem, że lepiej poczekać i zrobić raz a porządnie...też więc czeka mnie "zaciśnięcie pasa" i trzeba szybko odłożyć kaskę...

macie może jakieś propozycje, tzn z jakiej firmy skorzystać, jakiś taki kompromis, między ceną a jakością??

[ Dodano: 15 Sierpień 2010, 15:13 ]
...słuchajcie, jeszcze jedna sprawa...
kiedy przegłądam zestawy +2 cale, są dostępne HEAVY, Medium i Light..
te pierwsze mają 100kg na przód i 300kg na tył możliwości większego obciążenia
te drugie 100kg przód i 200kg tył no i
te trzecie bez zmian obciążenie jak w seryjnym....

Które byście proponowali, jak to się przekłada na jazde bez obciążenia? Na razie nie mam żadnych metalowych zderzaków, ani wyciągarek....
fla_disco
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Wielkopolska

15 Sie 2010, 15:32

Myślę że warto dać trochę mocniejsze niż seryjne a czy medium czy heavy to już zależy co będziesz tym sprzętem robił. Jeśli dużo jezdzisz po asfalcie to raczej medium.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Opel Astra - kompaktowy hatchback do miasta
    W przypadku tego hatchbacka odmiana Dynamic wyposażona w silnik Diesla o pojemności 1,6 litra i mocy 136 KM została wyceniona na kwotę 91 200 zł. Napęd przekazywany jest w tym przypadku za pomocą automatycznej skrzyni biegów ...