niestety nie takie to proste.Początkowo też tak myślałem i założyłem takie urządzenie które powoduje przerwanie na początku tzn przy odpaleniu sygnału z czujnika temperatury i połączeniu go dopiero po kilku sekundach.Właśnie po to aby dawka paliwa była większa przy odpalaniu.No bo silnik ma teraz zasymulowane że jest zimny -przynajmniej na początku przy rozruchu.Urządzenie działa co widzę na pulpicie bowiem za każdym razem zapalają się świece żarowe oraz wskaźnik temperatury jest na zero i podnosi się dopiero po kilku sekundach pracy silnika.A silnik jak nie palił tak dalej nie pali.Najgorzej że teraz jak ciepło to zjawisko się nasila.No i co to może być
[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 22:23 ]Teraz wiem już wszystko.Okazało się ,iż jest to czujnik położenia wałka rozrządu.Oczywiście najpierw ,aby to stwierdzić musiałem udać się na podłączenie kompa-200 zł. Pośród kilku awarii pojawiła się także ta o elektrycznej awarii czujnika położenia wałka rozrządu.Oczywiście tu możliwości naprawy było kilka, ale ja po prostu poczekałem aż błąd jeszcze raz się pojawi i wyjąłem ten czujnik -demontaż 5 min a następnie go schłodziłem pod wodą ,oczywiście uważając na styki elektryczne i włożyłem z powrotem do silnika. Oczywiśie odpalał za każdym razem. Po co to robiłem. Bo taki czujnik kosztuje prawie 500 zł nowy.Ale ja kupiłem używany 200 zł .Od trzech tygodni żadnych problemów.
Jeśli ktoś jest tak miły to niech mi napisze dlaczego po przejechaniu ok 1 km i przy pierwszym hamowaniu zapalają mi się 3
kontrolki pomarańczowe kontroli zjazdu ,kontroli trakcji oraz ABS.
Czy hodzi o to ,iż blokują się przednie hamulce( po każdej jeździe prawe koło jest trochę cieplejsze od lewego tzn felga)