Land Rover Freelander

02 Mar 2012, 11:32

Witam. Możecie coś o tym autku napisać? Jak się sprawuje, jak z awaryjnością, ile spala LPG, jak z kosztem cześci zamiennych normalnie zużywających się ( klocki hamulcowe, tłumiki, oleje jakieś specjalne np. do mostów , filtry itd )? Chodzi mi o model, z prawdziwym napędem na 4 koła, a więc te starsze, które mają blokadę dyfra. Jak ona wogóle działa? Jak się ją włącza? I jakie roczniki mają tą blokadę?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Mar 2012, 11:41

Jesteś modem a nie wiesz, że frelek ma własne podforum w SUVach? :shock:
Przeniesiesz sam ten temat czy Cie wyręczyć? :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

02 Mar 2012, 12:08

MotoAlbercik napisał(a):Chodzi mi o model, z prawdziwym napędem na 4 koła, a więc te starsze, które mają blokadę dyfra
że co mają??? :mrgreen:
MotoAlbercik napisał(a):jak z awaryjnością
nie od parady to się frelek nazywa :mrgreen:
a i w teren się nie nadaje :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Mar 2012, 20:07

Kolego Moderatorze Albercie
napisałem Ci troche wyjaśnien , ale zanim wysłałem wpierdzieliły go reklamy :mrgreen:

masz mozliwośc to podziałaj albo niech to bedzie juz forum ... reklam :mrgreen:
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

03 Mar 2012, 19:51

Brodaty - trza było wywalić ten post od razu do tego podforum o SUV-ach, a nie pytać mnie!!! Jak się forumowicz nie umie podporządkować to wywalić posta tam gdzie trza :mrgreen: :wink: . Dzięki za zwrócenie uwagi i już se go przenoszę - se zapomniałem o tym podforum.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Mar 2012, 19:55

pocieszny napisał(a):
MotoAlbercik napisał(a):MotoAlbercik napisał(a):
Chodzi mi o model, z prawdziwym napędem na 4 koła, a więc te starsze, które mają blokadę dyfra

że co mają???


A nie mają? Słyszałem, że takowe są. I to podobno fabryczna blokada jest, tylko nie wiem czy typu LSD czy jakaś inna.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tatra – nietypowa czeska ciężarówka
    Tatra – czeski producent samochodów ciężarowych słynie z niekonwencjonalnych rozwiązań technicznych, a jego pojazdy są synonimem mobilności w najtrudniejszych warunkach terenowych. Korzystając z zaproszenia, ...

03 Mar 2012, 21:58

Kolego nie mają blokady ,
naped na tył przenoszony jest przez sprz.wiskozowe , które z czasem skleja coraz bardziej
i daje efekt prawie sztywnego 4x4 co jednak na czarnym niewskazane, cierpi mocno IRd :evil: , poduszki mocowania dyfra ,podpory wału , itp - może stad ktoś okreslił blokadą
ale tu międzyosiowo , na śliskim efekt znakomity auto drze jak rzadko który suv
co do awaryjności -troche gorzej jak u innych - to przez elektronike , ale podaż czesci już dobra , więc spory kłopot może pojawić sie przy naprawie IRD ,maglownicy, czy automatycznej skrzyni
z silników najlepszy TD4 / BMW / , silnik 1,8 słaby ; silnik 2,5 pijak , trudny w naprawach -skomplikowana elektronika
ale jak się trafi egzemplarz z dobrych rak , to do pewnych zastosowań wystarczające i dzielne autko
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna