02 Maj 2011, 19:53
Nie baw się w korki spustowe. Odkręć najniższy gruby wąż chłodnicy i zlej ciecz do miski. Potem załóż wąż, dokręć zacisk, zalej cieczą chłodzącą i odpowietrz porządnie układ, na włączonym na maksa grzaniu w samochodzie i odkręconym korku zbiorniczka wyrównawczego płyny chłodzącego. Gdy przestanie bultać powietrzem z dolnego węża zbiorniczka, zakręć korek, zrób delikatną przejażdżkę samochodem i sprawdź, czy już nie ma powietrza w układzie, kontrolując poziom cieczy w zbiorniczku a brak powietrza sprawdzając poprzez uciskanie rękami grubych węży układu chłodzenia. Jeśli nie będzie bultać powietrze z dolnego wężyka zbiorniczka, a poziom cieczy będzie pomiędzy max a min - to układ będzie odpowietrzony.
Szczera dyplomacja jest tak prawdziwa jak sucha woda albo drewniana stal. J. Stalin.