Land rover freelanderI czy Nissan X-Trail I?

20 Gru 2011, 19:51

Kolego Jacek CH - nikt takich aut niekupuje żeby jezdzić po autostradach :!:
sprzedawacz z alledrogo jest złotousty ... po cholere ktoś takie wspaniałe auto sprzedaje ?
Ty pomyśl - po takim przebiegu pasek czy łańcuch zmienić to pół biedy,
gorzej że sprzęgło czeka, a pod nim dwumasa to już pare tysi..
nie wspomnę o obsłudze "dotartego" silnika -serwis Nissana masz blisko? ,
td4 już chyba lepiej serwisować a to znakomity i znany już silnik
a teraz pomyśl, że może jeszcze napęd został na 2 kólka ?

ja z doświadczenia wiem że tam gdzie Xtrail już stoi , frelek jeszcze prze do przodu :)
wykonczenie frelka do 2003r rzeczywiscie słabsze, ale zawiecha lepiej powinna wytrzymać we frelku na rozmokniętych "asfaltach"
wcale nie twierdze że frelka td4 z 2005 r kupisz dobrze i łatwo i małym przebiegiem
ps wszystkie frelki są z Anglii tyle, że niektóre "europejczyki" bywają barbarzyńsko przełożone ale to od razu widać i łatwo sprawdzić skuteczność klimy i nadmuchu
w numerze VIN podane LHD czy RHD
powodzenia
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

20 Gru 2011, 20:09

Myślę, że suv-y kupuję sie dlatego, ponieważ są bardziej uniwersalne od zwykłych osobówek. Fani off-roadu nawet na te auta nie spojrzą.
jacekch
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 14 07 1997

20 Gru 2011, 20:18

Silnik TD4 jest wieć lepszy od diesla X-traila. O co chodzi z ty dwumasem? A jak wygląda spalanie tych jednostek?
jacekch
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 14 07 1997

20 Gru 2011, 20:23

a hak po co -żeby coś ciągnąc przeczepe ,jacht, lawete ...
i bywa że sprzęgło nieraz padnie
jak wspomniałem wisco do frelka kosztuje od 600-2tys , naprawa ird też troche
ile naprawa napedu tyłu kosztuje w X trailu -nie wiem ale napewno jest delikatniejsze i
jak pisałem na śniegu nissanek stał pod góre, ja zniej zjeżdzałem :D a auta nie wnosiłem na
rękach - opony zim. kl.budżetowej
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

20 Gru 2011, 20:27

O co chodzi z ty dwumasem
- chodzi o koło zamachowe dwumasowe w dieslach
z TDI, cdi, did,...
w zależnosci od marki od 1,5 tys do 4 tysi - chyba że typowe i regeneracja za pół ceny...
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

20 Gru 2011, 20:39

A motor TD4 to jest motor BMW M47 ale miał jakieś poważniejsze zmiany?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Gru 2011, 18:52

rozumiem, że koło dwumasowe do x-traila jest dużo droższe?
jacekch
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 14 07 1997