jeśli kupisz RR Clasic to za tą kase będzie to prawdopodobnie szrot
![Mr. Green :mrgreen:]()
trudno ustrzelić rokującego rendża w kasie niższej niż 15 tysi, auto bardzo wygodne, jeśli wszystko sprawne wręcz płynie a nie jedzie, o wybojach dowiadujesz się z odgłosów z zewnątrz
jepka kupisz taniej, oczywiście jak każde auto za tyle pieniążków będzie wymagało większych bądź mniejszych nakładów na początek, pamiętać trzeba że czirokez nie ma ramy, przez co bardzo dokłądnie musimy obejrzeć nadwozie, zwłaszcza podłużnice i dach (jeśli popękany i pokrzywiony to odpuścić auto od razu)
silnik 4,0 bardzo wytrzymały, odporny na przegrzanie niestety ciężki i mocą nie powala
![Wink :wink:]()
wnętrze wygodne (jak to w hamerykanckim kombi) trochę małe, ale da się wygodnie podróżować.
kupując terenówkę na "pakiet startowy" odkładamy 1500-2000pln (oleje, filtry, rozrząd jeśli na pasku, reanimacja zawieszenia, naprawy na start) potem przychodzą opony
![Twisted Evil :twisted:]()
i tu zaczynają się schody
![Mr. Green :mrgreen:]()
co zamierzasz robic tym autem, jeśli duuużo po asfalcie czasem jakiś szuter lekkie błotko to AT w standardowym rozmiarze, jeśli więcej terenu i bardziej ambitny to juz jakieś MT odtazu można pomyśleć nad podniesieniem auta i większymi oponami... itd itp tak właśnie zaczyna się wyścig zbrojeń
jeśli chodzi o Jeepa trzymaj się z dala od silnika 2,5TD (prodykcja VM najgorsza kupa jaka była montowana w jakiejkolwiek terenówce) w RR występuje ten sam silnie (lecz nieco poprawiony i jest mniejszą kupą niż w dżipie, lepiej ustrzelić 2,5 TDS, a najlepiej V8 w benzynie)
ogólnie dzip z dieslem to pomyłka
![Mr. Green :mrgreen:]()
2,1TD (koncernu PSA, poinnemu z peżota
![Mr. Green :mrgreen:]()
) jest troche za słaby, 2,5TD masakrycznie awaryjny
jeśli chodzi o benzyne to masz 2,5- trochę słąby 130 kucy czasem brakuje, ale da się jeździć do niego lepszy manual, no i 4,0 tu lepszy automat, na prawde najlepszy z silników w jeepie cherokee, obydwa benzynowe palą podobnie (różnica 0,5-1 litra na 100 jest niewielka) i bardzo dobrze znoszą LPG