Leasing nowego/używanego samochodu do 70 tysięcy

17 Wrz 2018, 14:01

Witam,
Zamierzam wziąć auto w leasing, nowe, bądź używane ( do 3 lat) w budżecie do 70 tyś max ( 4-5 lat, max 1 k zł raty).
Hatchback/sedan/crossover - jestem otwarty pod tym względem, aczkolwiek chce, żeby samochód miał zacięcie.
Nie potrzebuje jakiegoś kosmosu pod maską, ale lubię dynamiczną jazdę.
Jestem zielony w tym temacie, więc najsensowniejszą opcją na ten moment wydaje mi się FOCUS st-line z oferty pożegnalnej forda, bądź jakaś używka, najlepiej też z salonu.
Chętnie wysłucham jakichś sugestii, ponieważ ciężko mi nawet okreslić jaki segment mogę atakować w moim budżecie :)
neefaskru
Obserwowany

17 Wrz 2018, 18:20

Ile masz kasy na ewentualną wpłatę własną?
Chcesz wykupić auto po leasingu?
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

17 Wrz 2018, 18:33

Invi napisał(a):Ile masz kasy na ewentualną wpłatę własną?
Chcesz wykupić auto po leasingu?

Jeżeli chce auto na 4-5 lat, to tak naprawdę pozostaje Mu tylko opcja z wykupem. Rata do 1 tys na 5 lat pozwala na kredytowanie poniżej 50000zł, czyli powinien mieć przynajmniej 20tys wpłaty własnej-na auto nowe. Leasing auta używanego wiąże się z większym ryzykiem, to i opłaty mogą być większe. 70 tys to już jest kwota pozwalająca myśleć o porządnym nowym aucie i taka jest też moja rada. Myślę, że w tym budżecie dobrym wyborem może być 150KM Astra. Focusy III o tej mocy również powinny być do wzięcia, bo właśnie wchodzi IV i starsze modele mogą być nieźle przecenione.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

17 Wrz 2018, 18:55