Lepsze przyśpieszenie ?

01 Cze 2009, 18:40

Witam.
Chodzi mi o BMW E34 silnik 2.0 benzyna co waszym zdaniem można zrobić z tym silnikiem żeby samochód miał lepsze przyśpieszenie ?
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: POLSKA

01 Cze 2009, 19:17

zchipować. Nie znam się jakie silniki mogą być chipowane, ale najlepiej jest się spytać jakiegoś specjalistę o to.
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

01 Cze 2009, 20:52

ale oprocz chipow jakie czesci wymienic mozna albo wsadzic myslalem o turbo ale niewiem czy warto
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika

03 Cze 2009, 13:29

Nie wiesz czy warto turbo do silnika 2.0?
Druga kwestia, to BMW, lepiej zmień auto na jakiegoś np. japońca, wtedy nie dość, że większy prestiż na drodze, to jeszcze lepsze parametry i trwalsze podzespoły.

Wracając do Twojego auta, zmień dolot, wstaw stożek, odetkaj tłumik, już masz kilka koni więcej i auto się nie będzie "dławić". Do tego możesz wstawić lżejsze koło zamachowe, przy tym manewrze jednak pamiętaj, że przyspieszać będzie CI lepiej, ale utrzymywanie prędkości będzie utrudnione.

Co do turbiny, dobry pomysł, lecz czy koszt nie przerośnie wartości auta :D Sama DOBRA TURBINKA to około 3-4k zł, do tego przerabianie układów, montaż itp. Lepiej chyba wyszłoby Ci zrobić SWAP serducha, np. na coś od M-Power.
MoDComp
Początkujący

Miejscowość: Kraków

03 Cze 2009, 14:51

no wlasnie tak myslalem ze nie warto turbo wsadzic a z tym tlumikiem to juz o tym myslalem i wsadze sportowy tlumik co do tego stozka to nie jestem pewien bo sam filtr stozkowy nie zawsze daje pozytywne osiagi SWAP jest najlepszym chyba rozwiązaniem ale kosztownym

Dzieki za odpowiedzi.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika

04 Cze 2009, 11:02

MoDComp napisał(a):to BMW, lepiej zmień auto na jakiegoś np. japońca, wtedy nie dość, że większy prestiż na drodze, to jeszcze lepsze parametry i trwalsze podzespoły.