Lewarek w Civicu VII

18 Lip 2016, 12:12

Witam! Mam dość dziwne pytanie, które nurtuje mnie od dłuższego czasu. Dlaczego w Civicu 7, w wersji hatchback (w sedanie i coupe to nie występuje) jest tak dziwnie umieszczony lewarek zmiany biegów, tuż pod radiem, tak jakby obok ręcznego nie było miejsca? Sam samochód uważam za atrakcyjny, lecz to COŚ w środku mnie odstrasza, nie wyobrażam sobie użytkowania czegoś takiego, przecież to nie jest bus, ani multipla! Co o tym sądzicie?
Pendunate
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 15 10 2015
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Renault Clio 3
Silnik: 1.5 DCi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

18 Lip 2016, 19:37

Widzi mi się producenta :wink:
Sam kiedyś nie byłem do tego przekonany, ale jeżdżąc Pandą (też ma coś takiego) stwierdziłem, że to bardzo wygodne i intuicyjne rozwiązania :ok: drążek sam wpada w łapę
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14202
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Lip 2016, 10:49

miałem okazję przejechać się tym Civiciem właśnie i też na pierwszy rzut oka mnie to uderzyło, ale koniec końców przyznam, że lewarek w tym miejscu jest całkiem wygodnym rozwiązaniem :)
devyr
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Opel Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Toyota silniki 3S-GE / GTE
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 litry. Zalety: dostępność, dobry potencjał do tuningu, duży dostęp do części zamiennych. Klasyczne jednostki 3S-GE / GTE powstały zgodnie z tradycyjnym podejściem do sztuki ...