Już wszystko wiem.
Dla tych którzy myślą nad zmianą lewarka/wybieraka skrzyni biegów albo co gorsze, od razu zabierać się za wymianę skrzyni biegów!! w swoim samochodzie bo gałka drążka "nie wraca na boki" albo "biegi ciężko wchodzą i wychodzą" i szukają już namiętnie nowego lewarka i widzą, że na aukcjach wybierak do PB jest tańszy i w lepszej kondycji jak do ON (tak jak ja m.in.) i się zastanawiają czy im przypasują, a co najgorsze myślą, że zmiana części załatwi sprawę...
To! Od razu mówię, że olejcie ten temat, zejdźcie na ziemię i zqpomnijcie o tym bo to nie o to chodzi! Lewarek na 99% jest sprawny jak ta lala!
Trzeba jedynie:
1. Ściągnąć mieszek lewarka i posmarować konkretnie tą gulę z której wychodzi drążek.
2.Jak powyższe nadal nie załatwi sprawy w 100% to na pewno załatwi sprawę w 100% dobry mechanik (nie wymieniator części), który kroczek po kroczku prześledzi drogę od cięgien wchodzących do lewarka a następnie i co najważniejsze idących dalej do skrzyni biegów. Raz dwa będzie wiedział gdzie jest problem (a na 99% będzie na aparaturze cięgien skrzyni biegów "tych na drugich stronach końcówek linek cięgien lewarka zmiany biegó2) i jeżeli będzie miał "mały" luz w robocie to zrobi to na poczekaniu
I to za małą kasę (nie wiekszą niż kupno nowego, niepewnego lewarka).
Dziękuję i pozdrawiam