Witam. Mam problem ze skrzynia zf9hp we Fiacie 500x. Wyglada to tak ze po całej nocy rusza z jedynki i ja przeciąga do 3k obr. Po przejechaniu może 600 metrów rusza normalnie z dwójki i działa już ok. Gdy np zostawię na noc auto na wzniesieniu tez ruszy z jedynki ale gładko zmieni bieg na wyższy. Olej był wymieniany i brak zmian. Błędów żadnych. Jakieś pomysły?
To jest skrzynia 948TE czyli tam masz przy 50*C akceptowalny poziom według tabeli (załączam ją w PDF) 13-19mm. Temperaturę odczytywałeś na wyświetlaczu na desce? Jakie to auto?
Masz miarkę kupioną czy sam dorabiałeś jakąś do pomiaru poziomu oleju?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Odczyt przy pomocy icarsoft plus ( nie ma opcji z deski). Auto Fiat 500x. Miarkę dorabiałem według tego samego rys. Dziś w końcu ogarnelem multiscan i zrobiłem adaptacje zobaczymy jutro rano.
Ok, to daj znać czy adaptacja pomogła. Te skrzynie są bardzo czułe na poziom oleju i z tego co pamiętam 10mm na miarce to około 0,6-0,7 litra oleju w skrzyni. No i tu bardzo ważne jest wypoziomowanie auta przy pomiarze.
Obowiązek opon zimowych – czy istnieje i kiedy należy założyć zimówki? Niektórzy kierowcy mogą przed nadejściem zimy zastanawiać się, czy zmiana opon jest obowiązkowa. Wiąże się to z dylematami, jak chociażby to, czy za jazdę na oponach letnich zimą można dostać mandat, czy może lepiej ...
Niebezpieczny miesiąc na drogach - październik Jesienią dostosowanie techniki prowadzenia samochodu do zmiennych i często trudnych warunków ma szczególne znaczenie. W ostatnich latach to właśnie w październiku w wypadkach drogowych w Polsce zginęło najwięcej ...
Pomysł jest taki,to jest automat,automaty uwielbiają gdy na zimnym oleju jedziesz bardzo rozsądnie,czyli toczysz się,rozgrzewasz olej powoli,jeśli na zimnym chcesz dynamicznie przyśpieszać,nie rób tego,mnie się wydaje,że wszystko jest OK.
To jest moje 15 auto w życiu z asb wiec zachowanie skrzyni przy dogrzewaniu oleju znam;) Tutaj to wyglada tak, że jeżeli nie przeskoczy 3200obr nie zmieni biegu i będę sobie tak wył na jedynce.
A próbowałeś jeszcze na zimnej skrzyni wtedy kiedy występuje problem wrzucić na D ruszyć lekko zatrzymać się, przełączyć na P i po chwili wrócić znowu na D. Problem będzie dalej i nie będzie chciał zapiąć dwójki? Jak na zimnym najpierw cofasz i później zapinasz D to też jest ten problem?
Tak próbowałem, żadnych efektów. Muszę przejechać paręset metrów i przeskoczyć te 3200 obr i zaczyna jeździć normalnie. W manualu nie ma problemu ze zmiana czy ruszeniem bezpośrednio z dwójki.
Po odstaniu paru minut na wolnych obr jest mu trochę lżej, ale nie ma jakiejś diametralnej poprawy. W weekend będę miał możliwość to sprawdzę odczyt temp przed porannym odpaleniem czy może czujnik temp nie przekłamuje.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.