Liftback do 30 tyś. zł - najlepiej benzyna pod gaz

18 Sty 2020, 21:17

Od 2009 czy nawet końcówki 8 dpf był obowiązkowym wyposażeniem auta z dieslem
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

18 Sty 2020, 21:43

Z DPF dziś i tak nie ma problemów...można go zregenerować i przywrócić 95% wartości nowego za kilkaset zł, więc naprawdę miło :lol:
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

19 Sty 2020, 15:13

T25 to trwałe auto, nie ma przekombinowanej mechaniki. Minusy jakie zgłaszają użytkownicy tyczą się raczej jakości wykonania np. przednie lampy matowieją. Diesle są przeciętne pod względem trwałości, powyżej 300 tys.km pojawią się kosztowne naprawy. Za to benzyniaki takiej jak 1.8 VVTI od 2006 są mega trwałe.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Sty 2020, 16:03

Może wtrące 5gr. T25 miał wadę olejową likwidowaną na gwarancj którą przedłużono z tego co dobrze pamiętam nawet o 5lat. Wada dawała znać osobie bardzo szybko a auto piło olej razem z paliwem...więc jest bardzo duże prawdopodobieństwo że dana sztuka auta ma już temat za sobą. Do tego naprawy gwarancyjne są odnotowywane i łatwe do sprawdzenia.
Następna sprawa to jeżeli auto było nowsze i z jakiegoś powodu nie łapało się w naprawie gwarancyjnej to cały nowy short block kosztował coś koło 4,5k więc jest to bardzo mało.
Teraz gdy ceny spadły tych aut i wydanie 6k na zrobienie silnika jest średnie od strony ekonomicznej to wymienia się same pierścienie co na spokojnie starcza.

I żeby nie było mając gdzie serwisować auta i to za cenę samych gratów zawsze polecam t25 ale fl. Chodzi o lenistwo i zbyt małą różnicę cenową t25 vs t25fl.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Sty 2020, 18:38

Zacząłem także rozważać Mondeo MK4. Czy mógłby ktoś się wypowiedzieć jak to z tymi fordami jest?
Ogólnie z tego co wiem Fordy za bardzo nie lubią się z gazem, ale podobno silniki Flexifuel dają jakotako radę.
Jak to wygląda w praktyce?
russosche
Nowicjusz
 
Posty: 34

23 Sty 2020, 19:13

Do wszystkiego jesteś w stanie zamontować gaz, kwestia kosztów i pokonania ewentualnych problemów po drodze.

2.0/145 ma ceramiczne gniazda zaworowe - trzeba pilnować składu mieszanki, tyle. Po prostu robić ten serwis co 15kkm a nie kiedy już coś zaczyna być nie tak. Do tego warto raz na jakiś czas, co 30-40kkm ogarnąć regulację luzów zaworowych - kilka stówek.
2.5T lpg bez żadnych problemów
2.3 też w sumie ok
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km