Liftback do 8 tysiecy

21 Lut 2017, 18:12

Witam serdecznie, to mój pierwszy post.

Poszukuje dobrego liftbacka tak do 8k. Najlepiej benzyna do 1.8 bo jestem młodym kierowcą. Mieszkam pod Warszawą. Corsa B już troche pada, dlatego szukam teraz liftbacka żeby był pojemniejszy i wygodniejszy bo jak wożę siostrzeńca do szpitala to mało miejsca, a chcę zalożyć do samochodu gaz więc w bagażniku też sie przyda miejsce. Co polecacie? Nie chcę żeby ewentualne części kosztowaly majątek :/

Myślałem o Mondeo mk3 glównie.
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :)
Podloga8
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2014
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

21 Lut 2017, 19:07

Skoda Octavia, Ford Mondeo, Honda Accord, Citroen C5, Nissan Primiera... To z bardziej popularnych marek. O każdym z nich można powiedzieć coś zarówno dobrego, jak i złego, a także są wersje silnikowe, w które warto celować (Octavia 1,6 MPI lub 1,8T 150KM), a innych trzeba raczej unikać (np. Primiera 1,8).

Poleciłbym rozszerzyć poszukiwania do silników o pojemności do 2000ccm, ponieważ jak założysz LPG, to koszty nie będą jakoś specjalnie wyższe, niż w przypadku 1,8, czy wręcz czasami 1,6.
Autotesto
Początkujący

Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie posiadam

21 Lut 2017, 21:15

Honda, C5 i Nissan odpadaja, ale na skody moge sie porozgladac, a jezeli chodzi o silnik chodzi o malo awaryjny najlepiej do 1.8 bo ma 2.0 to oc bede placil po uszy :) a coś jeszcze ktoś znajdzie? W miare tanie części, jezeli tak to jaki silnik dobry pod lpg?
Podloga8
Obserwowany

Prawo jazdy: 0- 0-2014
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

21 Lut 2017, 21:22

najlepiej do 1.8 bo ma 2.0 to oc bede placil po uszy

Tiaaaa, za volvo 2.5T płacę o stówkę więcej niż gdybym miał vectrę 1.8. Nie liczy się tylko pojemność ale również np. marka.