Limuzyna za 150 tys

09 Mar 2019, 10:07

Dzień dobry!
Zamierzam kupić samochód za około 150-160 tys złotych. Myślałem o jakimś lekko używanym modelu, np. rocznik 2017, przebieg do kilkunastu tysięcy kilometrów.
W temacie aut jestem dość zielony, jednak potrzebuję czegoś z tzw. klasy wyższej, długość przynajmniej 4,8m, marka premium, sedan/limuzyna. Wolałbym benzynę, ale nie jest to konieczne.
Myślałem o jakimś dwuletnim mercedesie e klasy.
Co waszym zdaniem byłoby najlepszym wyborem przy tych wymaganiach i budżecie?
jahumen
Nowicjusz

09 Mar 2019, 11:13

Pojeździj wszystkim co bierzesz pod uwagę i weź to, co najbardziej Ci odpowiada. O jakiejś trwałości/bezawaryjności w temacie praktycznie nowych aut nie ma co mówić - zresztą większości posiadaczy podobnych modeli nie wypisuje w internetach co się zepsuło tylko jedzie do aso, płaci i ma resztę gdzieś. Koszty przy np. niemieckiej trójcy będą bardzo zbliżone.
Merc spoko ale benzyniaki zaczynają się właśnie w granicach 160k więc sobie nie powybierasz.

Na Twoim miejscu dorzuciłbym do 170-175 i poszukał fabrycznie nowego volvo s90 z 2018. Masz nówkę i te dwa lata gwarancji

Możesz też zerknąć na Kia Stinger, znaczek się nie zgadza ale auto świetne i na pewno bardziej zwraca uwagę niż ałdi/bmw/merc, których na ulicy pełno.
[url]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[/url]
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km

09 Mar 2019, 12:08

Invi dobrze prawi od 170tys znajdziemy S90 w dobrym wyposażeniu, salonowe, odbiór od ręki z pełną gwarancją.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz

Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

09 Mar 2019, 13:31