REKLAMA
Witajcie.
Jestem nowy na forum więc od razu bardzo przepraszam jeżeli pisze nie w tym dziale co powinienem ale właśnie "jak to zrobić" wydał mi się odpowiedni.
Otóż zaczął zamulać mi samochód. Kupiłem sobie zatem kabelek żeby sprawdzić co i jak i wyskoczył mi błąd związany ze zbyt małą ilością powietrza - błąd P307A00- air flow is too low. Wykręciłem zatem przepustnicę (samochód ma przejechane 100tyś km) i ją wyczyściłem (oczywiście jak na moje nie była wcale brudna) i zamontowałem ją spowrotem. Błąd zniknął ale nadal samochód muli. Chciałem zrobić logi dynamiczne ale ... mój VCDS ma nieaktywne bloki pomiarowe 08 muszę więc dokonać ich przy użyciu BLOKÓW ROZSZEŻONYCH. No i tu pojawia się moje pytanie - tych wielkości mierzonych to jest z 600 (mogę wysłać zrzuty ekranowe), mechanikiem nie jestem nie wiem więc co warto mierzyć a tym bardziej jak to się po angielsku nazywa.
Mam zatem gorącą prośbę do kolegów o wskazanie tych parametrów które warto zlogować dynamicznie a które mogą odpowiadać za mulenie samochodu: nie wiem, np. turbo, zawór N75, przepływka, działanie przepustnicy lub inne parametry - bardzo proszę o pomoc.