Logi dynamiczne w VCDS 12.12 w bloku ADV. MEAS. Values

19 Wrz 2016, 12:39

Witajcie.

Jestem nowy na forum więc od razu bardzo przepraszam jeżeli pisze nie w tym dziale co powinienem ale właśnie "jak to zrobić" wydał mi się odpowiedni.

Otóż zaczął zamulać mi samochód. Kupiłem sobie zatem kabelek żeby sprawdzić co i jak i wyskoczył mi błąd związany ze zbyt małą ilością powietrza - błąd P307A00- air flow is too low. Wykręciłem zatem przepustnicę (samochód ma przejechane 100tyś km) i ją wyczyściłem (oczywiście jak na moje nie była wcale brudna) i zamontowałem ją spowrotem. Błąd zniknął ale nadal samochód muli. Chciałem zrobić logi dynamiczne ale ... mój VCDS ma nieaktywne bloki pomiarowe 08 muszę więc dokonać ich przy użyciu BLOKÓW ROZSZEŻONYCH. No i tu pojawia się moje pytanie - tych wielkości mierzonych to jest z 600 (mogę wysłać zrzuty ekranowe), mechanikiem nie jestem nie wiem więc co warto mierzyć a tym bardziej jak to się po angielsku nazywa.

Mam zatem gorącą prośbę do kolegów o wskazanie tych parametrów które warto zlogować dynamicznie a które mogą odpowiadać za mulenie samochodu: nie wiem, np. turbo, zawór N75, przepływka, działanie przepustnicy lub inne parametry - bardzo proszę o pomoc.
MPW
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 14 03 1998
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Skoda Octavia II FL KOMBI
Silnik: 1,2 TSI 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2011

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Model studyjny BMW Gina Light 2008
    BMW Group Design przedstawiło model studyjny BMW Gina Light w odpowiedzi na debatę dotyczącą cech, które ukształtują motoryzacyjny krajobraz jutra. Pojazd zbudowany jako projekt doświadczalny prezentuje wizję przyszłości ...