Lotos titanis super GL-5 80W/90

25 Lut 2010, 17:28

Czy taki olej przekładniowy można stosować do mostów,skrzyni oraz reduktora w suzuki samuraj 93r.
I jeśli nie jestem pewien na jakim olejy w silniku jeżdził poprzedni własciciel to wymienić na pósyntetyk czy minerał.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 18:27

w waznych tematach jest temat: Oleje do naszych terenowek
znajdziesz tam zarowno ilosc oleju jaka trzeba wlac w konkretny element samochodu jak i rodzaj oleju :wink: wystarczy wpisac marke i model
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

25 Lut 2010, 18:49

PITSJ413:), tam głównie było coś o oleju durablenda to 33zł za L a lotos 14 za L a aż tak nie katuję auta raczej lżejszy teren aby lac drogie oleje.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 18:52

wazne zeby parametry sie zgadzaly :wink:
ja leje hipol i zyje :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

25 Lut 2010, 18:54

PITSJ413:), myślę że parametry są bardzo podobne a wrecz identyczne.99% oleji ma taką samą bazę wyjściową parametrów dalej płaci się za markę lub ładniejsze opakowanie

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 19:05 ]
PITSJ413:), A jak z olejem silnikowym???bo nie mam pojęcia co lał poprzedni właściciel.z dozą pewnej niepewności :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mówił że 10W40 tak ,że nie wiem czy tez go zalać pół syntetykiem czy wlać minerał i tak zmieniam raz w roku a auto nie będzie robić więcej niż około 5tys.rocznie.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

25 Lut 2010, 19:19

ja mam starego grata ale leje polsyntetyk poki nie ma zadnych wyciekow :wink: u ciebie tez powinien byc dobry bo masz o wiele mlodsze auto niz ja :wink:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Citroen C5 III x7 opinie, problemy, usterki, wady, zalety
    Opinia na podstawie własnego auta i własnych doświadczeń z nim związanych Citroen C5 2016 wersja Exclusive sport w wersji nadwozia Tourer napędzany silnikiem 2.0 BlueHDI 180 KM i automatyczną skrzynią biegów o przebiegu ...

25 Lut 2010, 19:27

PITSJ413:), wczoraj byłem na przeglądzie zero wycieków troche podjechane krzyżaki i na prawym przednim kole nie wiem co to jest odrazu się przyznaję tak wielka kula jest na którą wchodzi koło ona jest sucha a powinna być cała w smaże bo druga taka jest.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 08:04

kule powinny być suche. ta z wyciekami wymaga wymiany uszczelniaczy :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

26 Lut 2010, 13:14

Karson, ale one nie sa miokre od oleju tylko sa nasmarowane smarem tak jak by smarownice tam były.Może o czum innym mówimy.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 15:03

padniete uszczelniacze na półosiach powodują powolne przedostawanie się oleju z mostu do kuli gdzie miesza się ze smarem grafitowym, robi się tzw. glut i on powoli wycieka sobie z kuli, suma sumarum za chwile nie będzie co miało smarować przegubu i ten zacznie klikać przy skrecie a potem powie "[...] nie robie" :mrgreen:
wymiana uszczelniacza na półosi to prosta sprawa zajmuje na 1 raz ze 2 godzinki na strone póżniej już jest szybciej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Lut 2010, 15:41

pocieszny, przecież to jest element stalowy ruchomy tajkze musi miec smarowanie to po co ma kalamitki. chyba o czym innym myślimy lub ja żle sformółowalem o czym piszę
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 15:53

zapodaj fote :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Lut 2010, 17:22

smarowniczki to moga byc ewentualnie do lozysk zwrotnicy ale chyba nie do kuli :wink:
choc u mnie nie ma tam zadnych smarowniczek :evil: kutfa w GAZie to nawet koncowki drazkow mialy kalamitki a tutaj nie ma nigdzie :evil:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

26 Lut 2010, 17:29

Możesz są przysłonięte stertą błota :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Lut 2010, 17:38

jakby byly przysloniete to nie zauwazylbym braku 3 z 4 srubek ktore trzymaja lozysko zwrotnicy :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko