Czy taki olej przekładniowy można stosować do mostów,skrzyni oraz reduktora w suzuki samuraj 93r.
I jeśli nie jestem pewien na jakim olejy w silniku jeżdził poprzedni własciciel to wymienić na pósyntetyk czy minerał.
w waznych tematach jest temat: Oleje do naszych terenowek
znajdziesz tam zarowno ilosc oleju jaka trzeba wlac w konkretny element samochodu jak i rodzaj oleju wystarczy wpisac marke i model
nie ważne jak, oby do przodu SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:), myślę że parametry są bardzo podobne a wrecz identyczne.99% oleji ma taką samą bazę wyjściową parametrów dalej płaci się za markę lub ładniejsze opakowanie
[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 19:05 ] PITSJ413:), A jak z olejem silnikowym???bo nie mam pojęcia co lał poprzedni właściciel.z dozą pewnej niepewności mówił że 10W40 tak ,że nie wiem czy tez go zalać pół syntetykiem czy wlać minerał i tak zmieniam raz w roku a auto nie będzie robić więcej niż około 5tys.rocznie.
10 najbezpieczniejszych samochodów - te modele koniecznie sprawdź! Przy podejmowaniu decyzji o zakupie nowego samochodu pod uwagę brane są różne kryteria. Cena, wyposażenie, opinia o marce są ważne, jednak często wpływ na ostateczną decyzję ma ocena bezpieczeństwa. Dzięki nowoczesnym ...
Citroen C5 III x7 opinie, problemy, usterki, wady, zalety Opinia na podstawie własnego auta i własnych doświadczeń z nim związanych Citroen C5 2016 wersja Exclusive sport w wersji nadwozia Tourer napędzany silnikiem 2.0 BlueHDI 180 KM i automatyczną skrzynią biegów o przebiegu ...
PITSJ413:), wczoraj byłem na przeglądzie zero wycieków troche podjechane krzyżaki i na prawym przednim kole nie wiem co to jest odrazu się przyznaję tak wielka kula jest na którą wchodzi koło ona jest sucha a powinna być cała w smaże bo druga taka jest.
padniete uszczelniacze na półosiach powodują powolne przedostawanie się oleju z mostu do kuli gdzie miesza się ze smarem grafitowym, robi się tzw. glut i on powoli wycieka sobie z kuli, suma sumarum za chwile nie będzie co miało smarować przegubu i ten zacznie klikać przy skrecie a potem powie "[...] nie robie" wymiana uszczelniacza na półosi to prosta sprawa zajmuje na 1 raz ze 2 godzinki na strone póżniej już jest szybciej
pocieszny, przecież to jest element stalowy ruchomy tajkze musi miec smarowanie to po co ma kalamitki. chyba o czym innym myślimy lub ja żle sformółowalem o czym piszę
smarowniczki to moga byc ewentualnie do lozysk zwrotnicy ale chyba nie do kuli choc u mnie nie ma tam zadnych smarowniczek kutfa w GAZie to nawet koncowki drazkow mialy kalamitki a tutaj nie ma nigdzie
nie ważne jak, oby do przodu SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.