Lpg golf II

21 Lis 2010, 20:29

witam , mam problem mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok ale po rozgrzaniu sie silnika po wrzuceniu na luz lub po przygazowaniu faluja obroty jakby mial zaraz silnik zgasnąc ale po chwili jest obroty sie wyrównuja i tak jest za kazdym razem na benzynie jest ok instalacja ma 5 lat przejechane 70tyś instalacja tomasetto reduktor tomasetto asterik at07 z filtrem 100hp , proszę o pomoc co to moze być, ostatnio zauwazyłem bardzo dziwna rzecz a mianowicie przy koncówce gazu w zbiorniku wszystko wraca do normy tak mniej wecej z 3-4 kilometry przed zupełnym koncem gazu ... ładnie schodzi z obrotów czy to zmienia postać rzeczy ??
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

21 Lis 2010, 23:06

Prawdopodobnie ,,kończy się ,, reduktor. Gazownik łatwo to stwierdzi.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

23 Lis 2010, 18:45

narazie nie ma na nic funduszy wiec jezdze tak jak jest :) zobaczymy jak długo pociagnie jeszcze reduktor ;) a regenerowac membrany czyli wymienic na nowe to dobry sposób naprawy jest ? koszt to 60 zł
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

24 Lis 2010, 00:31

Nie polecam zestawów naprawczych reduktorów tomasetto. Krótki efekt.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

26 Lis 2010, 16:10

ale jest taniej ... ;)
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Gumball 3000 w Polsce
    Powoli, nawet bardzo powoli zbliża się Lato, a wraz z nim emocje związane wydarzeniami Elite Circle. Na dobry początek w maju, planujemy krótkie "przed Rage’owe spotkanie", a że wypada w tym samym czasie co odwiedziny ...