LR DISCOVERY 2,5 TDI. 97R- KULE ZWROTNIC, HAMULCE

09 Mar 2010, 22:44

WITAM!
1.w moim disco ciekną zwrotnice, wiem ze trzeba bedzie wymienic uszczelniacze, lecz zauważyłem na kulach zwrotnic ubytki na tym chromie czy niklu i drobne "wżery", czy może ktoś wie kto lub sam regenerował te kule.
2.drugi problem to nierówne zużycie klockow hamulcowych ( chodzi o grubość) z tyłu, czy przyczyną może być zanieczyszczenia układu zacisków, czy może już trzeba mienic uszczelniacze i tłoczki zacisków.
dzieki za info i przepraszam jeśli te tematy sie powtórzyły
arekz1980
Nowicjusz
 
Posty: 6

09 Mar 2010, 22:49

witam

ad.2. nierówne zużycie klocków to zapewne nieprawidłowo działające tłoczki w zaciskach. wymień tłoczki na nierdzewki, uszczelki na genuiny (oryginały LR) i problem zniknie
ad.1. u mnie kule są w idealnym stanie więc nie wiem kto je regeneruje... poszperaj w necie i popytaj jakie to koszta bo może się okazać, że używki w super stanie będą w tej samej lub niższej cenie :wink:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Mar 2010, 20:57

kolega to skąd jest?? bo w KRK to na przykład chłopaki z PG to bardzo ładnie robią :wink: co prawda nie chromują ale kilka ładnych rajdów wytrzymuje :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Mar 2010, 22:16

jestem z okolic augustowa
arekz1980
Nowicjusz
 
Posty: 6

11 Mar 2010, 07:52

kawałek... najbliżej miałbyś chyba do Arka, pilota Suzusa :wink: no chyba, że w Augustowie jest jakiś spec od LR.
pamiętaj żeby nie oddawać samochodu zwykłym warsztatom, raz że napędzą Cię na koszta, dwa spieprzą sprawę. lepiej jest przejechać nawet 200km w jedną stronę i stracić cały dzień niż później szukać pomocy gdy jest za późno przez nieznającego realiów 4x4 mechanika.
LR to specyficzne auto... uwierz mi :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

11 Mar 2010, 16:42

ogólnie to sam robię i naprawiam dużo rzeczy, ale popytać nie zaszkodzi i poradzić się osób którzy mają już doświadczenie w tych sprawach. mam jeszcze pytanko czy opony przód i tył muszą mieć ten sam bieżnik, czy wystarczy aby rozmiar opon był ten sam (nie jeżdzę wyczynowo, jest to auto codziennego użytku)
arekz1980
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowy rekord SKODY Citigo CNG!
    SKODA Citigo CNG pokazała swoją klasę rekordowym osiągnięciem. Gerhard Plattner, mistrz oszczędnej jazdy, przebył SKODĄ na gaz ziemny 2 619 kilometrów przez Europę. Na trasie z Wenecji we Włoszech, do szwedzkiego Sztokholmu, ...
    Rambler Marlin
    Rambler Marlin - samochód osobowy klasy średniej produkowany pod marką AMC (American Motors Corporation) w latach 1965–1967. Jedyną dostępną opcją nadwoziowa był 2-drzwiowy fastback, napęd przenoszony był na ...

11 Mar 2010, 17:25

masz cedntralny dyfer więc powinny mieć ten sam rozmiar i bieżnik
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)