kup se w końcu to pajero bo robote nam tu robisz
silniki 2.8 i 3.0 mają opinie wybuchowych, to prawda. wiele jest opinii takich, że nawet jak bardzo dbasz, to przychodzi czas, że uszczelka pod głowicą się "wydmuchuje" i... remont silnika trza robić.
kumpel ma parcha z motorem 2.8, zrobił nim wiele kilometrów i na razie wszystko jest OK. wprawdzie jedna jaskółka wiosny nie czyni ale moim zdaniem podstawą jest dbałość o super wydajność całego układu chłodzenia, wtedy problemu z pękniętą głowicą nie będzie.
ale jak dbać w terenie, gdy chłodnica oblepiona jest błotem, a czas goni
silniki 3.0 to nie tylko problem z głowicą. to również problem z tłokami - wychodzą z boku bloku silnika.
patrol jest specyficznym autem, nie lubi wysokich obrotów, szybkiej jazdy, dużo pali. ale ładnie brzmi i ma pancerny układ napędowy.
![Wink :wink:]()