LR Discovery czy Suzuki Jimny

12 Gru 2010, 17:20

Zastanawiam się nad wyborem między suzuki jimny a LR Discovery II td5
z ceną tak do 30.ooo pln
Potrzebuję 4x4 i sam już nie wiem który doświadczenie z marką LandRover posiadam
i nie jestem zrażony mimo słabych opinii freelandera przez chwilę myślałem nad nowszym frelkiem ale już bym innym autem polatał :mrgreen:
Przemas74
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin

12 Gru 2010, 17:40

To dwa całkiem różne samochody. Czego oczekujesz od swojej nowej fury?
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Gru 2010, 17:59

Jimmy to mieszczuch a dyskoteka terenówka pełna geba :razz: moze jakis nissan?
nitro
Zaawansowany

Miejscowość: znikąd

12 Gru 2010, 18:20

BRODATY napisał(a):To dwa całkiem różne samochody. Czego oczekujesz od swojej nowej fury?

Faktycznie różnica w wielkości jest ,szczególnie wewnątrz ,właściwości terenowe chyba na plus dla suzuki ze względu na małą masę pojazdu
generalnie potrzebuję auto do lasu i na pole ,różne bezdroża bez przeprawy w ekstremalnym off road
do tej pory Freelander dzielnie dawał radę (też nie ma dużej masy)
poprzednio miałem terrano II i troszkę sie zakopywał ale może oponki nie dawały rady

Nie wiem tylko czy ten suzuk nie za ciasny mi będzie
Przemas74
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin

12 Gru 2010, 19:20

nitro napisał(a):Jimmy to mieszczuch

Oj, zdziwiłby się kolega :wink:
Opony to podstawa w terenówce. Mój terrano II wjeżdzał tam gdzie vitara nie dawała rady choć jest o pół tony lżejsza :wink:
Jeśli lubisz LR to Dyskoteka też powinna sobie radzić. Ma to to stałe 4x4 więc w zimę jest dużo bardziej komfortowo, w Jimny trzeba odpinać przód tak jak w terrano na suchym asfalcie a to czasem wnerwia.