Lublin - hamulce

07 Lis 2007, 21:43

Czesc mam pytanie czy przewody wychodzace z pompy hamulcowej odp.kolejnosci np.pierwszy przod a drugi tyl i czy zamienienie ich to cos zlego?sam lublin
artekk
Początkujący
 
Posty: 184
Miejscowość: k-kozle
  • 07 Lis 2007, 21:54

    ja bym radził ci nie zamieniac.to może być niebezpieczne
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554

    07 Lis 2007, 22:07

    tak wiem ale mam pomieszane i nie wiem jak maja byc
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    07 Lis 2007, 22:18

    a kto je pomieszał i na jakich kołach dokładnie?
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554

    07 Lis 2007, 23:15

    no ja i teraz zglupialem czy to jakas roznica ,i czy korektor hamowania jest nie zedny wiem ze bedzie blokowac tyl ale czy pedal nie bedzie nizszy mieki czy cos takiego
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    07 Lis 2007, 23:35

    Przewody hamulcowe muszą być zamontowane na pompie tak jak były.A w szczególności,jeżeli pompa jest dwuobwodowa.Nie wiem napewno jak jest w Lublinie,ale zazwyczaj jest tak,że patrząc od przodu na pompę,to pierwszy jest przód,a drugi tył.Korektor hamowania tez musi być zamontowany.Jeżeli by był niepotrzebny,to by go przecież nie montowano.A dlaczego?To trzeba już znać zasadę działania i budowę pompy hamulcowej oraz korektora.A to za dużo pisania :?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Burza za kierownicą - jak ją bezpiecznie przetrwać?
      Upalne letnie dni często kończą się gwałtowną burzą. Wnętrze samochodu jest wtedy raczej bezpiecznym miejscem, mimo to jazda w takich warunkach pogodowych może być bardzo niebezpieczna. Zagrożenie stanowią nie tylko silne ...

    08 Lis 2007, 22:16

    no skoro tak maja byc to dobrze podlaczylem ,ach bo mam taki sam problem jak kolega w vito niski pedel hamulca a wszystko juz prawie wymienilem no i wywalilem korektor wiem jak on dziala ale czy jego brak ma wplyw na wysokosc hamulca .
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    08 Lis 2007, 22:57

    moge zapytać po co ten korektor wywaliłeś?
    chicken19
    Zaawansowany
     
    Posty: 554

    08 Lis 2007, 22:59

    Może to mieć wpływ na wysokość pedału hamulca pod obciążeniem.Nie wiem po co go wywaliłeś,ale zrobiłeś wielki błąd.Ja bym z tobą tym autem nie przejechał się nawet jednego kilometra.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    09 Lis 2007, 18:01

    MotoAlbercik napisał(a):Może to mieć wpływ na wysokość pedału hamulca pod obciążeniem.Nie wiem po co go wywaliłeś,ale zrobiłeś wielki błąd.Ja bym z tobą tym autem nie przejechał się nawet jednego kilometra.



    nie wiem jaki jest skutek wywalenia korektora... ale wiem ze bez wzgledu na to czy samochod bedzie pusty czy pod obciazeniem to heble bede brac w ten sam sposob... koretkor reguluje czy maja brac mocniej heble (pod obciazeniem) czy slabiej (jesli jedzie np tylko kierowca)... radze zalozyc... bo nawet w razie wypadku to samochody ida do ekspertyzy (czy byly sprawne itd)...
    Fiat Siena 1999 r., 1.2 75 KM PB/LPG
    andrzejau
    Początkujący
     
    Posty: 106
    Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

    09 Lis 2007, 19:17

    tak rozumiem ale mam taki niski pedal a juz nie wiem co zrobic aby sie podwyzszyl juz wszystkiego probowalem
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    11 Lis 2007, 22:31

    artekk napisał(a):tak rozumiem ale mam taki niski pedal a juz nie wiem co zrobic aby sie podwyzszyl juz wszystkiego probowalem




    ja mam z kolei inny problem... dzis jechalem do szkoly i w czasie jazdy sie okazalo ze nie mam hebli... ;/ remontowalem heble w lipcu i dopiero teraz to sie stalo... ale jakis miesiac temu po przyhamowaniu zaciski mi zacisnely klocki tak ze je spalilem... ;/ swieci sie kontrolka braku plynu, pedal idzie w podloge, pompa nowa, serwo tez, ciegno ustawione tak samo jak bylo (znaczone), przewody suche przy polaczeniach... zreszta cala jest nowa instalacja...!
    Fiat Siena 1999 r., 1.2 75 KM PB/LPG
    andrzejau
    Początkujący
     
    Posty: 106
    Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

    11 Lis 2007, 23:08

    A sprawdziłeś poziom płynu w zbiorniczku?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    15 Lis 2007, 19:31

    MotoAlbercik napisał(a):A sprawdziłeś poziom płynu w zbiorniczku?




    od razu sprawdziłem... ale jak poszedł w podłogę to znakiem tego jest brak płynu... :( no ale dlaczego? od wymiany całego układu ganiałem bez problemu...! przypominam, że pompa, serwo, przewody są nowe! a płyn zniknął z małego zbiorniczka (tył)... pozdrawiam...
    Fiat Siena 1999 r., 1.2 75 KM PB/LPG
    andrzejau
    Początkujący
     
    Posty: 106
    Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

    15 Lis 2007, 22:25

    Skoro zniknął płyn ze zbiorniczka,to albo zapieprzył ci sąsiad,albo masz poprostu gdzieś mały wyciek.Pooglądaj dokładnie wszystkie zaciski,czy któryś nie jest mokry z płynu.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000