Mała choinka na desce rozdzielczej :(

16 Cze 2018, 17:27

Cześć, od tygodnia jestem nowym użytkownikiem CC, mam taki problem że jak przykładowo są nie zapięte pasy to wyskakuje ta kontrolka żeby zapiać(prawidłowo), ale również tej kontrolce towarzyszą lekko świecąca od paliwa że jest rezerwa, i od ładowania akumulatora lekko świeci. Jak się zapnie pasy to problem znika i gasną. Również jak brakło mi płynu w zbiorniku do spryskiwaczy to świeciła kontrolka płynu ale niestety również kontrolka od ładowania akumulatora :/ jak dolałem wszystko również zgasło. W czym problem koledzy?
Licze na pomoc, dzięki z góry :)
Damiax2
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 23 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Passat CC
Silnik: 2.0 TDI 170 KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

16 Cze 2018, 17:53

Wygląda na to że gdzieś za słaba masa jest. Trzeba sprawdzić wszystkie połączenia masowe
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Cze 2018, 20:15

Czyli co, rozkręcać zegary i tam? czy raczej tam w skrzynce bezpiecznikowej
Damiax2
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 23 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Passat CC
Silnik: 2.0 TDI 170 KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

16 Cze 2018, 20:53

a kto to wie :/
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Cze 2018, 09:55

Damiax2 napisał(a):Czyli co, rozkręcać zegary i tam? czy raczej tam w skrzynce bezpiecznikowej
Do skrzynki z bezpiecznikami masz lepszy dostęp więc sprawdź tam bezpieczniki, możesz je powyciągać kolejno i posprawdzać czy nie mają jakiegoś nalotu co by mogło sugerować słabsze przewodzenie prądu. Ze skrzynki z bezpiecznikami na pewno wychodzi tez jakiś przewód masowy i to warto też sprawdzić a jak już to zrobisz i z zegarami nic się nie zmieni to trzeba je wyciągnąć i sprawdzić kostkę podłączenia do nich w jakim stanie są piny oraz same żaróweczki (a raczej ich gniazda w liczniku). Może się okazać że problemu nie znajdziesz bo będzie na płytce elektronicznej licznika a to już ne jest takie proste do zdiagnozowania dla zwykłego użytkownika.

Próbować znaleźć przyczynę oczywiście zawsze warto.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999