Małe autko dla nowego młodego kierowcy :)

21 Lut 2013, 19:54

Witam, jestem świeżo upieczonym kierowcą z tego miesiąca(!). Poszukuję fajnego, taniego autka do 3 tysięcy, niestety tylko na tyle mnie stać. Jestem jeszcze bardzo młody. Przeglądałem takie sztuki jak Lanos, Golf III, POLO, Rovery i Punto. Co polecacie, nie znam się zbytnio, zależy mi na jak najmniejszym wkładzie finansowym, chcę kupić i jeździć, a nie co tydzień być u mechanika. Nie wymagana instalacja LPG, ale takie sztuki też mile widziane. Nie chcę Corsy, Tico, Seicento i innych takich, musi być troszkę większe, pojemniejsze. Ważne jest dla mnie również aby wersja była 5 drzwiowa, z góry dziękuje za pomoc. Jeśli to ma w czymś pomóc, auto chcę zakupić w przeciągu 2 następnych tygodni.
petrol
Nowicjusz

Auto: zadne

21 Lut 2013, 20:43

Z tym budżetem będzie bardzo ciężko o w miarę zadbane auto.. Jedyne co mi przychodzi do głowy za takie pieniądze to skoda felicia 1.3 (tak, ta bez wspomagania).
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

21 Lut 2013, 22:26

Wiem że ciężki budżet, ale nie raz naprawdę coś fajnego można znaleźć, nie chce ideału czy igły, po prostu coś co pojeździ, może być lekko wgniecione czy coś, czy troszkę rdzy która nie przedziurawiła karoserii, wszystko jest do zrobienia ;) po prostu nie chcę poważnych usterek, bądz powtarzających się, czy też takich po których co miesiąc auto na warsztat oddawać...
petrol
Nowicjusz

21 Lut 2013, 22:43

Może jakimś cudem by się udało znaleźć opla astrę f za te 3 tys. zł, może daewoo nexia ew. espero.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Rok produkcji: 2006

22 Lut 2013, 00:01

Ja również jestem za Felicją,jak dobrze poszukasz to znajdziesz jeszcze zdrowy egzemplarz.
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156