Male auto do 15000 najlepiej tanisze...

08 Lut 2007, 12:09

Witam wszystkich,chciałbym zakupić auto i nie wiem za bardzo co... Oglądam ogłoszenia,ale nie umiem sie zdecydować,bo nie znam się na awaryjności i innych technicznych sprawach... Auto miałoby być do 15000 PLN,ale najlepiej tańsze i jakieś małe,najlepiej 3 drzwiowe z małym silnikiem poniżej 1,6 tak od roku 1999 wzwysz... Najlepiej,jak będzie mało palić i o jak najmniejszej awaryjności... Jeśli możecie mi doradzić,to auto kupić w gazie,czy lepiej nie, młodsze czy starsze z mniejszym przebiegiem jak na to patrzeć i czy nasz europejski czy moze japoniec... Myślałem nad Clio, Punto, Colt, Corsa, Skody, Polo, Fiesta, ale jestem otwarty na wszystkie propozycje,oby było małe i w miarę tanie...
Pozdrawiam Grzegorz...
Ostatnio edytowany przez wlochaczo 08 Lut 2007, 17:52, edytowano w sumie 3 razy
wlochaczo
Nowicjusz

08 Lut 2007, 15:58

Chyba do 15000?
bendi
Początkujący

08 Lut 2007, 17:56

Juz poprawione...
wlochaczo
Nowicjusz

08 Lut 2007, 20:11

proponuje vw passata 19tdi
jhernik1
Nowicjusz

08 Lut 2007, 20:50

Ale to ma byc male auto z malym silnikiem i tanie w utrzymaniu... a pasat jest fajny tylko za duzy...
wlochaczo
Nowicjusz

20 Mar 2007, 17:33

to jakby komuś przyszło coś do głowy jak w temacie, to piszcie bo ja mam identyczne wymagania co do samochodu, który planuję kupić!
pozdrawiam
Gość1392

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak działa skrzynia biegów MMT w Toyotach?
    Skrzynia biegów MMT Toyoty jest dostępna w modelach Aygo, Yaris, Corolla, Corolla Verso, Auris i nie należy jej mylić z automatyczną skrzynią biegów, która jest oferowana na rynku północnoamerykańskim ...
    Legalizacja butli LPG
    Zbiorniki montowane w instalacjach gazowych w Polsce posiadają 10 letnią ważność badania. Po tym okresie należy dokonać legalizacji lub wymiany zbiornika na nowy. Maksymalny okres użytkowania butli to 20 lat, chyba że dokument ...

20 Mar 2007, 19:15

Proponuję

Renault Clio z silnikiem 1.2 lub 1.4