Małe auto z automatem jakie?

16 Gru 2010, 22:31

Witam wszystkich
Mam problem , chcę kupić małe auto z automatem.
Mam do wyboru toyotę yaris, forda fiestę, opla corsę, i mazdę2 wszystkie auta z 2010 r
Jestem świeżym kierowcą (tzn długo nie jeździłam )
Proszę Was o opinie i ewentualna poradę
Dziekuje
Monelka
Nowicjusz

Miejscowość: włochy

16 Gru 2010, 22:43

mam w domu fieste mk7-zony z 2009 wiec ta najnowsza(silnik 1,25) jak chcesz cos wiedziec pytaj :wink: i corse tez z 2009(tyle ze van :wink: ) na firme- ale o tym aucie niewiele moge powiedziec bo jezdza pracownicy, a ma na razie cos kolo 10 000 km przejechane :wink:
chcesz nowe czy "prawie" nowe? koniecznie automat? zaden z wymienionych przez Ciebie nie ma fajnego automatu, fajna skrzynia to dsg- ale po takie rzeczy to do salonu vw(polo) lub seata(ibiza)
JerzyB333
Stały forumowicz

Miejscowość: ZZZZ

16 Gru 2010, 22:55

tak autko koniecznie z automatem (jestem lelakiem i automat jest dla mnie )autko nowe bo wezmę na firme.
kompletnie nie znam sie na samochodach, chciałabym auto wygodne i małe, słyszałam ze fiesta dużo pali ale najbardziej mi sie podoba wizualnie:)
Niestety ogranicza cena wiec nie stać mnie wyższa półkę... toyota yaris jest dostępna od ręki ale jakoś nie mogę się przekonać .
Monelka
Nowicjusz

16 Gru 2010, 23:04

Monelka napisał(a):tak autko koniecznie z automatem (jestem lelakiem i automat jest dla mnie )autko nowe bo wezmę na firme.
kompletnie nie znam sie na samochodach, chciałabym auto wygodne i małe, słyszałam ze fiesta dużo pali ale najbardziej mi sie podoba wizualnie:)
Niestety ogranicza cena wiec nie stać mnie wyższa półkę... toyota yaris jest dostępna od ręki ale jakoś nie mogę się przekonać .

no sporo pali jak na takie gabaryty(kolo 7,5 litra) ale to jedno z lepszych, moze najlepsze auto w klasie. swietne zawieszenie, sporo miejsca, swiezy design.
Yarisa bym odrzucil, niebawem na rynku nastepca- po co jezdzic starym modelem :wink: