Małe, tanie, pierwsze auto - jakie?

09 Kwi 2007, 20:38

że nie umiał ruszyć, bo jeździł na kursie na tylnym napędzie?

zle przeczytales moj post, on jechal na przednim napedzie.

co z tegoz e syrenka miala przedni naped, napedy sa indywidualnym wyborem kupujacego, a to ze twoim zdaniem wiekszosc ludzi jezdzi na przednim napedzie(bo oczywiscie kazdego sie pytales albo posiadasz 500000 samochodow z przednim napedem) to juz nie moja wina. bynajmniej u mnie w miescie, znajomi, rodzina, posiadaja auta z tylnim napedem
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki

09 Kwi 2007, 22:51

Proponuje kompromis: Aro 4x4 :D
bendi
Początkujący
 
Posty: 53

10 Kwi 2007, 09:14

To ja wolęTarpana...pamiętacie choć, co to za wehikuł? :mrgreen:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

10 Kwi 2007, 09:32

Po pierwsze uspokujcie troche klimat bo koleś potrzebuje porady a nie ostrej wymiany poglądów między urzytkownikami (jeżeli już to nie w tym dziale), najlepiej powróćmy do tematu kolegi :)

Przedni napęd został wymyślony bo jest to najtańszy rodzaj napędu i dlatego najczęściej trafia pod maski małych aut z rzędową jednostką napędową.Konstrukcyjnie lepszy jest napęd tylni bo okazuje się dużo trwalszy, po za tym jeśli mówimy o częstym hałasowaniu dyfra w wyeksploatowanym aucie to weźmy pod uwagę jak przy przednim napędzie hałasują przeguby półosi podczas skrętu przy naprawde nie wielkiej prędkości. Wszystko ma swoje plusy i minusy.

Przedni napęd może być gorszy bo samochód często robi się niebezpiecznie podsterowny ale to tylko mowa w zimie, na mokrej drodze lub z nadmiarem mocy silnika. Nie ma tego co mówić o autach z silniczkiem 1.1 :) i spokojnej miejskiej jeździe (chodziaż nie ma co mówić hop ! )

maniokin2 napisał(a):ale jednek ja bym nadal proponowal
najbardziej tego opla omege, do 3000zl

Troche nie bardzo bo kolega chce coś z małą pojemnością (OC), a do napędzania cięzkiej Omegi nie wystarcza nawet podstawowy silnik 1.8, miałem okazję takim jechać i jest dośc mułowaty, a jeszcze jak się dołoży LPG to już wogóle...

malken napisał(a):99% aut osobowych ma napęd pRZedni

No chyba nie bardzo, gdzie te dane znalazłeś? Fakt jest ich pewnie większość ale 99%? To według tych danych 1% to pozostałe napędy: tylni , 4x4, AWD..... :roll: W Naszych skromnych miastach większość oszczędnych przednionapędów można spotkać i może stąd to wrażenie.

Pozdrawiam.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

10 Kwi 2007, 10:20

bendi napisał(a):A takim tylniakiem można sobie bączki pokręcic fajnie i tyle :P :]

Hehe no racja, nie ma to jak zakręcić bąka :) to jest cały urok tylnonapędowca. Ale z przednim napędem też można fajnie poszaleć - rozpędzić i klama :D Mój kumpel Meganką Coupe na gładkim asfalcie zakręcił się tak szybko, że większośc tylnich tak się nie kręciło :shock: :D

A może Daewoo Tico? Bardzo fajne autko, silnik bardzo mały, oszczędny, a przy takiej małej masie osiągi są do przyjęcia no i można go już mieć za te pieniądze. :)

Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 13:58

Arek, masz racje i z gory przepraszam ze ta bezsensowna konwersacje z malkenem, ale gosciu sam mi wyskoczyl z tymi swoimi tekstami, i z gory ocenil ze nie mam racji, pozdrawiam
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...

11 Kwi 2007, 15:26

:lol: Arek, masz rację i przepraszam, że wdałem się w bezsensowną dysputę z maniokin2 - ale gościu sam mi wyskoczył ze swoimi racjami oceniając, że on wie najlepiej, który napęd w określonych środowiskach ma lepsze zachowania. :oops:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

11 Kwi 2007, 15:48

Oba posty bardzo podobne do siebie, co wyście się umówili między sobą czy co ? :lol: :D . Każdy może wyrażac swoją opinię, w końcu po to jest forum, tylko czasem to wyglądało troche jak kłótnia. 8) Ale spoko, nie macie mnie przecież za co przepraszać :wink:
Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 16:18

:oops: :shock: :D Bo maniokin2 to taki jakby lisek-lizusek...?
arek - sprawdź godziny postów i już będziesz wiedział, kto się ślizga :wink:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

11 Kwi 2007, 16:25

Nie no przecież wiem, spoko :wink:
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Kwi 2007, 21:06

malken, to ty ze mnie sciagnales, poniewaz ja pierwszy napisalem tego posta, i moze przestanmy sie juz droczyc, co?
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki

12 Kwi 2007, 06:02

Toteż wskazałem arkowi, wg godzin postów, kto się podlizuje adminowi :D
Miła jest taka trochę na luzie konwerska...ciągle na powaga - to na Wiejskiej wygłupy robią :!:
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

12 Kwi 2007, 11:50

no, spoko tak ogolnie to oboje mamy racje, ale lepiej doradzajmy innym ktorzy pisza na tym forum, pozdrawiam :D
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki