Mało awaryjny samochód do 50 tys

18 Wrz 2023, 21:01

przebieg to nie wszystko, ostatnio miałem aurisa hybrid 2014r 193 000km i bateria miała parametry nowej, także one są bardzo trwałe

Poatym każdy wie swoje

Ja bardzo mocno teraz się spażyłem na blue HDI 180KM, gdzie jest dużo powaznych napraw przy silniku, typu uszczelka pod głowicą, prawdopodobnie wtryski , moze pompa , i coś z adblue....
szykuje się wtopka :lol:

Natomiast wychwalam pod niebiosy Toyotę...wszelkiego rodzaju aurisy, avensisy, verso, benzyny, hybrydy, mosowo to kupujemy i od razu jest sprzedawane na przysłowiowym pniu. :lol:
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1286

18 Wrz 2023, 22:31

toyman40 napisał(a):przebieg to nie wszystko, ostatnio miałem aurisa hybrid 2014r 193 000km

Zwracaj uwagę na zbiornik płynu chłodzącego. 200-250k.km.max dla pompy H2O.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11109
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

19 Wrz 2023, 08:37

toyman40 napisał(a):przebieg to nie wszystko, ostatnio miałem aurisa hybrid 2014r 193 000km i bateria miała parametry nowej, także one są bardzo trwałe
Dokładnie, ale regeneracja tej baterii często wychodzi taniej niż wymiana dwumasy w dieslu lub wtrysków :wink: zależy ile tam padnie modułów, a najczęściej problematyczny jest jeden czasem dwa rzadko więcej.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10198
Zdjęcia: 35

19 Wrz 2023, 17:33

szybki napisał(a):Zwracaj uwagę na zbiornik płynu chłodzącego. 200-250k.km.max dla pompy H2O.


o super ,dzięki za poradę....kupiłem też hybrid z 2016r... też auris, 166 000km, czy tam też problem występowal ?
A tamten juz sprzedany także problem z głowy, aczkolwiek auto było do końca serwisowane w toyocie wiec być może jest szansa ze ktoś o to dbał. :mrgreen:
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1286

19 Wrz 2023, 17:42

toyman40 napisał(a):super ,dzięki za poradę....kupiłem też hybrid z 2016r... też auris, 166 000km, czy tam też problem występowal ?
A tamten juz sprzedany także problem z głowy, aczkolwiek auto było do końca serwisowane w toyocie wiec być może jest szansa ze ktoś o to dbał.

We wszystkich 1,8. Lepiej profilaktycznie to zrobić żeby potem nie wymieniać upg.
Jak nie ma płynu i szarpnie przy przełączaniu na silnik pb tzn upg.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11109
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

20 Wrz 2023, 07:22

A co z tym zbiornikiem dokładnie trzeba sprawdzić?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    XVIII Moto-Piknik NO LIMIT 2012 - Olsztyn / relacja
    17 czerwca na lotnisku Dajtki w Olsztynie odbyła się impreza XVIII Moto-Piknik NO LIMIT 2012. Dla gości którzy jak co roku licznie odwiedzali tegoroczny Piknik przygotowano wiele atrakcji i konkursów można było ...

20 Wrz 2023, 07:41

Nic, czy sucho :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11109
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe