01 Lis 2007, 12:28
Skoro był robiony remoncik silnika i sa problemy z uruchomieniem ciepłego silnika,to należałoby sprawdzić ciśnienie sprężania(za niskie),źle wyregulowany gaźnik(zbyt uboga mieszanka),może tez być uszkodzony lub niewłasciwy kondensator(jego pojemność powinna wynosić 0,25),za mała przerwa na przerywaczu(nalezy zmierzyc przerwę na ciepłym silniku - powinna wynosić 0,5mm),uszkodzona cewka zapłonowa(oporność tej cewki powinna wynosić - uzwojenie pierwotne przy 20 stopniach 3,1 - 3,3 ohma,a uzwojenie wtórne dla cewki Zelmot - 6,75 - 8,25 kiloohma;Marelli - 5,67 - 6,93 kiloohma;Martinietti - 6,5 - 8 kiloohma) i nieodpowiednia wartość cieplna świec zapłonowych - dla Iskry powinna być F 95 P i odstep elektrod powinien wynosić 0,6 - 0,7 mm.Wartałoby tez sprawdzić zawory( ssące 0,2 mm,wydechowe 0,25mm).Dla pewności sprawdz tez ustawienie zapłonu.Wszystko to zakładam przypuszczając,że rozrusznik na ciepłym silniku kręci bez oporów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...