15 Paź 2007, 08:56
Kombinacja przy zaworku iglicowym napewno nie zmieni ilości spalania.Jedynieco,to może spowodować albo przelewanie sie gaźnika,albo niedobór benzyny.Owszem,może to być pomocne,zeby nie szaleć,bo jak bedzie za mało benzyny w komorze pływakowej,to ograniczy to prędkość,bo jak wcisnie sie za dużo gazu,to zacznie przerywać.Ale wówczas mogą wystąpić problemy przy ruszaniu.
Co do regulacji gaźnika - za bardzo tam nic nie poregulujesz - jedynie co,to możesz ustawić wolne obroty ustawiając dawkę powietrza.
Rozgrzewasz silnik tak,żeby na wolnych obrotach chodził równiutko,bez ssania.Nastepnie wkręcasz śrubkę regulacyjną otwarcia przepustnicy o 2 obroty - obroty wzrosną.Następnie wkręcasz całkowicie śrubkę regulacyjną dawki powietrza(ta na śrubokręcik) i wykręcasz około 3 obroty.Wykręcasz śrubkę regulacji otwarcia przepustnicy do momentu,aż silnik zacznie pracować nierówno.Dokręcasz delikatnie do momentu aż silnik bedzie miał równe obroty.Następnie znowu wykręcasz tą subkę na śrubokręt i dokręcasz śrubkę przepustnicy.Im wiecej wykręcona śrubka regulacji dawki powietrza tym mniejsze zużycie paliwa(wieksza dawka powietrza).Oczywiście tak jak pisałeś silnik bedzie o wiele słabszy i możesz mieć problemy podczas ruszania.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...